חדשות הארץמבזקים

נתניהו: האויבים שלנו קיבלו את המסר – אנחנו יכולים להגיע לכל אחד

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים היום (חמישי) סיור ביטחוני במרכז ניהול יירוטים ובסוללת כיפת ברזל במרכז הארץ. ראש הממשלה נתניהו סייר בין המשגרים יחד עם מפקד מערך ההגנה האווירית תא״ל רן כוכב, ושוחח עם לוחמים וטכנאים במערך ההגנה האווירית בסוללת כיפת ברזל.

ראש הממשלה נתניהו: ״ראשית, אני רוצה לברך את הלוחמים והלוחמות ואת המפקדים והמפקדות, על ההישג, היוצא מן הכלל, של מערכת ההגנה שלנו שפעלה היטב, יחד עם האזרחים שנשמעו להוראות פיקוד העורף. הצלחנו למנוע פגיעות כלשהן עד לרגע זה.

אנחנו לקראת סיום המבצע, אני יכול קודם כל לשבח את צה"ל ואת השב"כ על הישג אדיר ולהודות לחבריי לקבינט על ההחלטה האחראית והנועזת לעשות את המבצע הזה. מטרות המבצע הושגו כבר עכשיו במלואן. המטרה שלו הייתה לעשות סיכול ממוקד למפקד הג'יהאד האיסלאמי ברצועת עזה. הוא חוסל, ויחד איתו חוסלו עשרות מחבלים וגם עשרות מטרות תשתית חשובות של הג'יהאד האיסלאמי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

האויבים שלנו קיבלו את המסר – אנחנו יכולים להגיע לכל אחד. אנחנו יכולים להגיע לכל אחד, אפילו במיטתו. אני מקווה שהלקח הזה נלמד. אני סומך על כוחותינו שנמשיך להשתפר ולעשות כל מה שדרוש כדי להבטיח את ביטחון ישראל. כל הכבוד לכם ותודה רבה לכם.״

צילום: עמוס בן גרשום, לע״מ
צילום: עמוס בן גרשום, לע״מ
צילום: עמוס בן גרשום, לע״מ
צילום: עמוס בן גרשום, לע״מ

Back to top button