מבזקיםרצועת עזה

צפו: הפגנות אלימות בעזה – דורשים נקמה ומאיימים בירי לתל אביב

הלחץ על ארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי גובר ואלפי עזתים יצאו הערב (חמישי) לרחובות בדרישה מהארגון להמשיך את הלחימה מול ישראל ולא לאפשר את הפסקת האש.

המפגינים דורשים מהארגון לגבות מחיר כבד מישראל על מותם של 34 פלסטינים שנהרגו כתוצאה מתקיפות צה"ל כשבראש נקמה על חיסולו של בהאא אבו אל-עטא. ברחובות בעזה, המפגינים מבעירים אש וקוראים לירי לעבר תל אביב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

5 תגובות

  1. מה לעשות לצערי יש די הרבה שלא מסוגלים וגם לא יודעים עברית אבל לכתוב בשגיאות? בזה הם מומחים!! ובנוגע לערבים אי אפשר לעשות כלום עם זבל אנושי כזה שכל מה שהם רוצים להשמיד את מדינת ישראל במקום לנסות ללמוד לחיות ביחד לתת השכלה לילדים ואת "ההשכלה" שהם נותנים לצערי זאת היא השכלת רצח יהודים!!

  2. הכל כתוב בתורה .תנסו לעשות איתם שלום.חחח.תשמעו להוראות היצרן .של האנושות .הוא מגלה לנו .שהישמעלים פראי אדם .ורוצחי נפשות.זה בסיס חייהם .והם מבינים רק דם

  3. רק הגירה של הפלסטינאים מרצועת עזה למדינות אחרות וכמובן גם למדינות ערב מרובות השטחים, תיפתור את הבעיה ; העזרה שתינתן למהגרים , וכמובן גם למדינות הקולטות את המהגרים, תיתמקד בעיקר , בהקשר לחשיבות תיכון הילודה , מכיוון שהמשאבים שבכדור הארץ , כמו הדלק להנעת כלי הרכב ולתעשיה , הולך ואוזל ; הכמויות העצומות של הפסולת שניזרקות לים , מזהמים את הימים ואת האוקינוסים ; גם השינויים המתרחשים על השמש , יביאו את הקץ לחיים על כדור הארץ, ויהיה צורך לפתח יכולות מדעיות , לקיים חיים על כוכבי לכת אחרים .

  4. תמיד סיפאו לנו שצרך לחמול על העסתחם ולנלחם רק בהנהג הרצועה יל מנת להציל טת המסכנים ממנניגינם. עכשיו הכיע הסצן להלחם בעסתים על מנת להציל אותם מעצמם.

Back to top button