מבזקיםפוליטי / מדיני

ליברמן משיב לנתניהו: קודם תתחייב אתה שלא תיקח אותנו לבחירות

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, הגיב הערב (חמישי) לדבריו של רה"מ בנימין נתניהו ואמר "אדוני ראש הממשלה לפני שאתה דורש ממני התחייבויות, תתחייב אתה לעם ישראל שלא תיקח את מדינת ישראל למערכת בחירות שלישית תוך שנה בשום מקרה."

עוד הוסיף ליברמן כי, "חוץ מזה לאורך השנים אתה זה שניהל יחסים קרובים עם אחמד טיבי, כולל הסכם וואי פלנטשיין. אתה זה שלאחר הבחירות באפריל 2019 ניסה להקים ממשלה עם אבי גבאי תוך שת"פ הדוק עם הרשימה המשותפת, והאיש הכי מקורב אליך, נתן אשל, פרסם שני מאמרים בזכות שיתוף הפעולה עם אותם ערבים שבפניהם התנצלת לאחר בחירות 2015."

צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

3 תגובות

  1. נחש רוסי. מי יודע מי אתה באמת. זה לא ביבי . זה הפרקליטות והשמאל שרוצים את ראדו של ביבי. מעניין למה הפרקליטות מדץגבה על ליברמן

  2. ליברמן צודק ,בי בי הרמאי – הימין המזוייף, נוכל ומוליך שולל את בוחרי הימין כבר מעל עשור שנים, הוא אולי היה שר חוץ , אך ראש ממשלה אפס אפס מאופס….

  3. בגלל העמדות הלא גמישות של מנהיגי המפלגות ,שיכולים להרכיב ממשלה ; על מנת שלא להגיע למצב של בחירות נוספות , שלא יפתרו את הבעיה , הברירה היחידה שנותרה : או משאל חשאי בין נציגי המפלגות שיכולים להרכיב את הממשלה , כמו מי יהיה קודם ראש הממשלה ; או להפיל גורל מי יהיה קודם ראש הממשלה ; ולהתחייב שבתום תקופת כהונתו , הנציג מהמפלגה היריבה ירכיב את הממשלה , שבמידה ולא , יוטל קנס בסדר גודל של שלילת תקציב אותה מפלגה לבחירות , שלא עמדה בהתחייבות .

Back to top button