חדשות הארץמבזקים

ראשי הרשויות בעוטף עזה הודיעו על חזרה מלאה לשגרה

ראשי הרשויות בעוטף עזה הודיעו לפני זמן קצר (שישי) על חזרה מלאה לשגרה, זאת לאחר הערכת מצב שקיימו. לאחר הפרסומים אמש על הפסקת אש בין ישראל לג'יהאד האסלאמי, השקט הופר מספר פעמים וראשי הרשויות בעוטף עזה החליטו שלא לקחת סיכון.

בהודעה משותפת שהוציאו אתמול נמסר כי "בעקבות האזעקות שנשמעו באזור החליט פורום ראשי רשויות עוטף עזה שמחר לא יתקיימו לימודים בכל מוסדות החינוך ברשויות העוטף. אנו עומדים בקשר עם צה"ל ובוחנים את ההתפתחויות. ההחלטה התקבלה מתוך דאגה לתלמידים ולצוותים החינוכיים".

צילום: חדשות MivzakLive
המועצה האזורית אשכול. צילום: חדשות MivzakLive

אתמול בערב נערכו הפגנות ספונטניות במספר מוקדים ברחבי רצועת עזה, בהן דרשו המפגינים להמשיך לשגר רקטות לעבר תל אביב. המפגינים זעמו על ההחלטה לנצור את האש, מאחר ו"ישראל לא שילמה את המחיר", לטענתם על חיסולו של מנהיג הארגון בהאא אבו אל-עטא ו-33 הרוגים פלסטינים נוספים כתוצאה מתקיפות צה"ל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: תקשורת ערבית
צילום: תקשורת ערבית

אתמול בסביבות השעה 22:00 נורו מספר רקטות מרצועת עזה לעבר שדרות ועוטף עזה. מדובר צה"ל נמסר כי זוהו שני שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל, שיורטו על–ידי לוחמי כיפת ברזל.

צילום: דובר צה"ל

בלילה, מעט לפני השעה 01:00 דיווח צה"ל כי החל בתקיפת יעדי טרור של ארגון הגא"פ ברצועת עזה. בין יעדי הטרור הותקף מתחם צבאי ששימש בין היתר כאתר לייצור רכיבים המשמשים לייצור רקטות. כמו כן, הותקפה מפקדת חטיבת חאן יונס של ארגון הטרור בה מספר משרדי מפקדים של גא״פ.

צה"ל הדגיש כי הוא רואה בחומרה רבה את הפרת הפסקת האש ושיגור הרקטות לעבר ישראל, נמצא במוכנות גבוהה וימשיך לפעול, ככל שיידרש, נגד ניסיונות לפגיעה באזרחי ישראל.

ראש אגף המודיעין, אלוף תמיר הימן, בביקור באחד מבסיסי האגף שלקחו חלק במאמץ המודיעיני אל מול ארגון הטרור גא״פ

צילום: דובר צה"ל

היום, יצאו שוב אלפי עזתים להפגנות לאורך גדר הגבול ובצה"ל מקווים שההפגנות יהיו שקטות ומרוסנות ולא יובילו להרוגים נוספים בצד הפלסטיני, מה שעלול לערער שוב את השקט היחסי בשעות האחרונות ולחדש את הלחימה בין הצדדים.

תגובה אחת

  1. רק משיח בן דוד יהודים להתעורר הגיע זמן גאולה יש בורא לעולם וסופכם העמלקים קרוב מאד

Back to top button