מבזקיםפוליטי / מדיני

לפיד לנתניהו: אתה צריך להיפרד מליצמן וסמוטריץ ולבוא למו"מ

ח"כ יאיר לפיד (כחול לבן) פנה הערב (שבת) באופן ישיר לנתניהו בציוץ בעמוד הטוויטר שלו וכתב: "ביבי כל מה שאתה צריך זה להגיד לליצמן וסמוטריץ שטובת המדינה קודמת, להיפרד מהם יפה ולבוא למו"מ ישיר עם כחול לבן. כל עוד אתה לא מוכן לעשות את זה, כל ההיסטריה שלך היא צביעות של אדם שמפחד לאבד את הכיסא."

בצלאל סמוטריץ' ענה ללפיד וכתב: "אז יאיר לפיד מעדיף את אחמד טיבי על פני ליצמן ואת עופר כסיף על פני סמוטריץ'. ממשלה עם תומכי טרור ומתנגדי הציונות על פני ממשלה עם האחים שלו בציונות הדתית ובציבור החרדי. אמור לי מי הם חבריך ואומר לך מי אתה."

20 תגובות

  1. שווה למדינת ישראל ללכת לבחירות בפעם השלישית ושווה למדינת ישראל להשקיע את המיליארדים שזה יעלה ולו רק להיפטר מגנב שישב בראש המדינה וימשיך לפלג את העם ולהשחית את השלטון. אם נגיע לזה אחרי הבחירות השלישיות ( הבאות עלינו לטובה ) זכינו!

  2. נכון, אין לשבת בממשלה אחת עם איימן יהודה וחבריו אבל תראה איך ביבי היהודי והציוני הצליח לפלג את העם לשני מחנות עוינים. הנזק שהוא גרם לחברה כדי להישאר בכיסאו איננו נופל מהנזק ששונאי ישראל גרמו למדינה ואת זה עושה יהודי!

  3. שטויות, א היה משא ומתן דומה לזה ! שכל הבלוק של ביבי היחד מנהלים משא ומתן עם מפלגה אחת וככה הם כביכול המפלגה הגדולה וקובעים את הסדר.

  4. לא היה משא ומתן דומה לזה ! שכל הבלוק של ביבי היחד מנהלים משא ומתן עם מפלגה אחת וככה הם כביכול המפלגה הגדולה וקובעים את הסדר.

  5. שטויות במיץ עגבניות! הם לא מעדיפים את הרשימה המשותפת על פני ליצמן וסמוטריץ, הם לא ישבו איתם בקואליציה, לא עם אלה ולא עם אלה. וזה שהרשימה המשותפת אולי תתמוך בחוקים מבחוץ זה עניין שלהם בלבד ולא של כחול לבן.

  6. אם הם יובילו להתפטרות נתניהו הם ישבו ביחד עם הליכוד בממשלה, ולא תהיה להם בעיה אפילו לשבת תחת הנהגה של מנהיג הליכוד כי לא יהיה לו כתב אישום ועננה מעל הראש.

  7. קודם שנתפטר ממך הכל יהיה טוב.אמרת שאתם תוך שעתיים תקימו ממשלה.אז אמרת אתה ודבריך כקליפת השום שווים

  8. הכיפות הסרוגות בני עקיבא אחד יותר פייטר מהשני, רובם לוחמים ביחידות הכי קרביות, אז לפי לפיד ואביגדור ליברמן אותם צריכים להחרים, לעומת זאת את מקדשי השהידים ואלה שרוצים להעמיד לדין את חיילי צה"ל בבית המשפט הבין לאומי בהאג כמבצעי פשע נגד האנושות אותם רוצים כשותפים בממשלה, זמנים טובים עוברים עלינו.

  9. חבורת שחור שחור הם אפסים כושלים.אחד יותר גרוע מהשני.השיא זה גנץ שרוצה לנהל מדינה אחרי שחברה שהקים גם אחרי תמיכת אלשייך פשטה רגל

  10. כשיהיה בחירות שוב ליפד וגנץ מפלגת הצבועים הבוחרים בכם לא יבחרו בכם שוב התגלה פרצופכם האמיתי
    רק ליכוד ודי

  11. לפיד עוד מעט ניגמר ביבי נותן לך ולליברמן ולעודה ולמוחמד טיבי לדבר לבד ברחוב לפיד עים חשבת שאתה מדבר עים מטומטם יש לך טעות גדולה עים אני שם אותך ואת שלושת חבריך במצב של ביבי יצתרכו לאשפז אותכם בכפייה

  12. ונניח שתצליחו להביא להתפתרות נתניהו מהנהגת הליכוד.
    על סתום עין ופיסח שיעמוד בראש הליכוד יביס אתכם.
    אחרי ברית הטומאה , מו יבחר בכם?
    ישארו לכם אולי עשרה מנדטים

  13. הבעיה מתחילה אצל לפיד : כבר לפני המשא ומתן , בין נתניהו ובין כחול לבן , הוא נותן הוראה לנתניהו להיפרד מסמוטריץ ומליצמן .
    לא צריך תבונה פוליטית בסיסית להבין , איך יתנהל המשא ומתן בין נציגי כחול לבן , לבין נציגי הליכוד .

  14. הבעיה מתחילה אצל לפיד , כבר לפני המשא ומתן , בין נתניהו ובין כחול לבן , הוא נותן הוראה לנתניהו להיפרד מסמוטריץ ומליצמן .
    לא צריך תבונה פוליטית בסיסית להבין , איך מתנהל המשא ומתן , בין נציגי כחול לבן , לבין נציגי הליכוד .

  15. אתה פשוט שונא יהודים דתיים…..אתה השתגעת…..אני ממש מרחם על מה שנהיה ממך…….תתבייש.

Back to top button