המשאית תוצב ב"מרכזית המפרץ", שם צוותים של "פייסבוק ישראל" ישיבו לשאלות, יקיימו הדרכות על מידע וכלים חשובים; מתחם המשאית יהיה פתוח לקהל הרחב.
כנס Boost your Business של פייסבוק יתקיים באותו יום גם כן בחיפה, ומאות בעלי עסקים, קטנים ובינוניים, מחיפה ילמדו כיצד לשפר את קידום עסקיהם באמצעות פייסבוק ואינסטגרם
כחלק מהניסיון להנגיש את הכלים השונים בפלטפורמה, תגיע משאית הפופ אפ של פייסבוק ב-24 בנובמבר לחיפה. המשאית תמוקם ב-מרכזית המפרץ בין 16:00-19:00 והמתחם יהיה פתוח לקהל הרחב.
• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צוותים של פייסבוק יפגשו את התושבים במטרה להסביר להם איך עובד מרכז העזרה של פייסבוק ואינסטגרם ואיך ניתן לפתור באמצעותו בעיות ולשאול שאלות, היכן נמצאים קיצורי הדרך להגדרות הפרטיות של כל משתמש, איך מדווחים על תוכן לא הולם על גבי הפלטפורמה ועוד. בנוסף, במקום תהיה עמדת סטוריז והצוותים של פייסבוק ידריכו את העוברים ושבים וייתנו טיפים לסטוריז קריאטיביים.
מדובר בפרויקט ארצי שיזמו בפייסבוק ישראל, ושהושק עם פעילות ראשונה באילת וכעת יתקיים גם בחיפה. במהלך 2020 צפויים להגיע צוותי פייסבוק גם לערים נוספות ברחבי הארץ.
באותו יום, בשעות הבוקר, תקיים פייסבוק Boost your Business במלון גארדן בחיפה שם יפגשו מאות בעלי עסקים מקומיים צוותים של פייסבוק ישראל כדי ללמוד כיצד לשפר את קידום עסקיהם באמצעות פייסבוק ואינסטגרם.
Boost Your Business הוא כנס שמקיימת פייסבוק בכל העולם עבור עסקים קטנים ובינוניים. זהו הכנס הרביעי שמקיימת החברה בישראל, לאחר ההצלחה הגדולה של הכנסים הקודמים בתל אביב, בירושלים ובבאר שבע.
עדי סופר תאני, מנכ"לית פייסבוק ישראל: "אנחנו מבינים שאנחנו צריכים להיות נגישים ושקופים ולאפשר לכל אחת ואחד לשאול שאלות ולקבל גישה למידע וכלים חשובים שיאפשרו להם להבין איך עובדת הפלטפורמה, מה הם הכללים להתנהלות נכונה ובטוחה וכיצד לנהל את החשבון הפרטי או העסקי על הצד הטוב ביותר. אנחנו שמחים להגיע לחיפה ומקווים לפגוש כמה שיותר תושבים ובעלי עסקים".
עינת קליש-רותם, ראש עיריית חיפה: "אני שמחה שהעיר חיפה נבחרה להיות חלק מפרויקט ארצי חשוב של פייסבוק שמטרתו להנגיש את השירות לכלל הציבור. הכלי החשוב הזה, שהפך לאמצעי תקשורת עולמית ומהפכנית, מאפשר גם לי לדבר איתכם, התושבים, ולשמוע אתכם, ללא פילטרים וללא מתווכים. הייתי שמחה לראות את השימוש ברשתות החברתיות מתקדם למקומות חיוביים באופן שמאפשר עשייה, צמיחה וחיבורים"