צרכנות

עוברים דירה בראש שקט

מעבר לדירה חדשה הוא אירוע מרגש במיוחד. סוף כל סוף אתם עוברים לאזור שקט יותר, ואולי אפילו יש לכם הזדמנות לערוך שיפוצים במטבח או בסלון כראות עיניכם. עם זאת, יעבור עוד זמן רב עד שתגיעו למקום משכנכם החדש. עד אז אתם צריכים לארוז את כל החפצים שלכם לקראת המעבר, וזה לא תמיד פשוט. כרגע, אתם עומדים חסרי אונים אל מול צעצועי הילדים, ארון הבגדים שלכם או הכלים במטבח ופשוט לא יודעים מהיכן להתחיל.

עוזרים לכם לעבור דירה

בימינו, אינכם צריכים לחוות את המעבר המלחיץ והאינטנסיבי לבד, בייחוד כשיש לכם עוד דברים לעשות כמו לעבוד או לבלות עם המשפחה. חברה מקצועית המציעה שירותי אריזה ופריקה במעבר דירה, עוזרת לכם לעשות קצת סדר ולצלוח את מעבר הדירה. במסגרת שירותי הפריקה והאריזה, פועל הצוות בשיטתיות. בתחילה הוא מגיע לדירה הישנה כדי לבחון את המצב ולעזור במיון החפצים. לאחר מכן מתבצע סיור במקום החדש במטרה לבדוק האם ניתן למקם את כל החפצים שאתם מתכוונים להעביר בתוך הבית והאם יש די מקומות אחסון. בשלב הבא מגיע שלב אריזת החפצים, כאשר הצוות משתמש בחומרים איכותיים בלבד לאריזה. ולבסוף, מגיע השלב שבו מפרקים את כל הרהיטים בדירה החדשה ומסדרים את החפצים בהתאם למיקומם הנכון.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שומרים על סדר בארון הבגדים

מכירים את זה שאתם מסדרים את ארון הבגדים שלכם והוא מתבלגן לכם פעם אחר פעם? מעבר לדירה חדשה הוא הזדמנות נהדרת לשמור על סדר בארון. קבלו כמה טיפים לסידור ארון הבגדים לאחר המעבר:

  • היעזרו בקופסאות מפלסטיק – אם אינכם מעוניינים בכך שהבגדים התחתונים יתבלגנו לכם בתוך המגירות, קחו 2-3 קופסאות פלסטיק ריקות וסדרו בהן את הלבנים והגופיות. כך תוכלו תמיד לשלוף את הפריט המתאים בעת הצורך.
  • נסו להשתמש יותר בקולבים דקים – קולבים אלה איכותיים יותר ותופסים פחות מקום בארון הבגדים שלכם. כמו כן, רצוי לתלות רק פריט אחד על קולב, על מנת שהוא לא יתקמט או ייהרס.
  • סדרו את הארון לפי קטגוריות – כלומר, מדף נפרד לחולצות, מכנסיים, חצאיות, גופיות ועוד.
  • נצלו שטח ריק בארון – פעמים רבות, בארון שלכם יש גובה בלתי מנוצל. אתם לא באמת זקוקים למרווח של חצי מטר בין מדף אחד למשנהו. תוכלו להוסיף מדפים ולפנות עוד מקום לבגדים שלכם.

עדיין מבולבלים? מרגישים שאתם צריכים קצת הדרכה בסידור הארון שלכם? שירותי סידור ארונות אחרי מעבר בית של חברת עוברים בסדר יעשו לכם סדר בארון הבגדים ויסייעו לכם להיות מאורגנים יותר להבא.

Back to top button