מבזקיםמשפטי/פלילי

תושב שיבלי נעצר בחשד שניסה לשדוד תושב נצרת בן 73 בביתו

שוטרי משטרת ישראל עצרו תושב שיבלי בשנות השלושים לחייו לאחר שנחשד בפציעה וניסיון שוד של תושב נצרת בן 73 בביתו לפני כחודש.

החשוד אשר נכנס לביתו של הקורבן מיד לאחריו, הצמיד סכין לצווארו ואיים עליו, הקורבן החל לצעוק והחשוד דקר אותו ונמלט מהמקום ברכב שהמתין לו, בעוד ששכניו של הקורבן מנסים לתפוס אותו. הקורבן נפצע באורח בינוני, טופל ואושפז בבית החולים.

צוות החקירה שבדק את צילומי אבטחה מהזירה, הבחין כי החשוד נושא בידיו דבר מה שנראה כמו קופסא כשהוא נכנס לבית הקורבן, אך יוצא מהבית במהרה ללא אותו חפץ.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כשחיפשו בבית הקורבן, מצאו קופסא של רשת מאפיות שנראתה דומה בגודלה לחפץ שהחזיק התוקף ביד. הקופסא נלקחה לבדיקת מעבדה, והחשד התגבר כאשר הקורבן ציין כי הוא לא הביא אותה לביתו.

צילום: דוברות המשטרה

הצוות החל בודק צילומי אבטחה מחנויות של רשת המאפיות באזור ולבסוף מצא בחנות של הרשת בעיר השכנה עפולה, צילום של החשוד לוקח קופסא מהחנות כשעה וחצי לפני התקיפה.

תצלומי מצלמות האבטחה כמו גם טביעת אצבע שנמצאה על הקופסא ואשר תאמה את טביעת האצבע של החשוד, סייעו בביסוס תשתית הראיות כנגדו.

חטיבת התביעות של משטרת ישראל הגישה כנגד החשוד כתב אישום בגין שורת עבירות: פציעה כשעבריין מזויין, כניסה למגורים לבצע עבירה, החזקת סכין שלא כדין, הסתייעןת ברכב לעבור עבירה, תקיפת זקן הגורמת חבלה ממש, זיוף סימני זיהוי של רכב ואיומים ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.

"משטרת ישראל פועלת באופן מיידי כנגד עבירות פריצה ושוד של אזרחים, פגיעה באדם ובמיוחד בביתו טומנת בחובה מעבר לפגיעה הפיזית גם פגיעה בתחושת הביטחון האישי של האדם ובאיכות חייו מרגע הארוע ולמשך תקופה ארוכה. משטרת ישראל תחקור כל חשד או תלונה שיעלה בנושאים ללא דיחוי ומתוך מטרה להביא את העבריינים לדין." נמסר בהודעת המשטרה.

Back to top button