מבזקיםפוליטי / מדיני

גנץ: אין בישראל הפיכה שלטונית אלא התבצרות בשלטון

יו"ר כחול לבן, רא"ל (מיל') בני גנץ אמר הערב (חמישי) בעקבות נאומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, בעקבות הגשת כתב האישום נגדו ואמר: "יש לי אמון מלא בגורמי אכיפת החוק בראשות היועץ המשפטי לממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט. אני בטוח כי הם עושים את עבודתם נאמנה, ביושר ובמקצועיות."

לדבריו, "אין בישראל הפיכה שלטונית אלא התבצרות בשלטון. נתניהו בהופעתו הערב הוכיח שהוא חייב לסיים את תפקידו וללכת ולהתמקד בענייניו המשפטיים. גם הוא יודע כי האתגרים הגדולים והמורכבים הניצבים בפני מדינת ישראל גם בזירה הביטחונית וגם בזירה החברתית והכלכלית, מחייבים ראש ממשלה שישקיע בהם את כל זמנו, מרצו וכוחו".

תגובה אחת

  1. בנימין נתניהו גמר את הסיפור. רצוי שכולנו ניזכור שהשימוש בתיקשורת היא לא נחלתו הבלעדית של נתניהו ובנו יאיר היא חרב פיפיות.מירי רגב למשל חושבת כניראה שהציבור קונה את דברי החנופה ואותו הדבר יו"ר הסיעה של הליכוד חבר הכנסת מכלוף..אנשים לא קונים את סיפור ההתקרבנות .של נתניהו ומשפחתו..נתניהו התחמק בעבר גם מן המעשים של שרה אשתו שעושה שמות ולא רק בתחום של טוהר המידות.ושל הבן יאיר שחושב ומתנהג כאילו השמש זורחת לו מהתחת.שלא לדבר על פרשת עמדי..ועוד ועוד

Back to top button