מבזקיםמשפטי/פלילי

"האישומים נגד נתניהו קרוב לוודאי שלא יעמדו במבחן משפטי"

השופט בדימוס עו"ד דניאל ארנסט התייחס היום (שישי) להחלטת היועץ המשפטי ד"ר אביחי מנדלבליט להגיש כתב אישום כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בתיקי 1000, 2000 ו-4,000 ואמר כי "האישומים נגד נתניהו מופרכים וקרוב לוודאי שלא יעמדו במבחן משפטי".

לדברי השופט בדימוס עו"ד דניאל ארנסט התעלם היועץ המשפטי לממשלה "מהפיל שבחדר": עיתון ישראל היום.

"חלוקת עיתון בחינם ע"י אינטרסנט פוליטי – זה הרי שוחד פוליטי גס בדומה לנעשה ברפובליקות בננות בדרום אמריקה ובמזרח אירופה" אומר השופט בדימוס ארנסט, ומוסיף: "אם ישראל היום בסדר – הכל בסדר".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

גם אל האישומים הנוספים מתייחס השופט בדימוס ארנסט בביטול: "סיגרים זה כלום. לא עבירה. שיחות עם עיתונאים זוהי הרי נורמה. גם לא עבירה".

לדבריו פוליטיקאים מדברים עם אנשי תקשורת לאורך עשורים, בניסיון להשפיע על הסיקור. זו הנורמה. "אם הוחלט לשנות את הנורמה הזו, ולהכליל את ניסיונות ההשפעה הללו כעבירה על החוק – יש לנהוג בעניין כמו באישום נגד השר צחי הנגבי – שהואשם בחלוקת ג'ובים, וזוכה. ומדוע הוא זוכה? כי כאשר קובעים נורמה אז מדובר על מעתה ואילך. אי אפשר לשנות את החוק או הפסיקה ולהרשיע בדיעבד אנשים שלא פעלו לפיהם" דברי עוה"ד דניאל ארנסט.

עו"ד דניאל ארנסט. צילום: דידי טוכטרמן

5 תגובות

  1. מצאתם שופט אחד ששפט 8 שנים בבית משפט שלום ועליו אתם נסמכים. משענת קנה רצוץ

  2. צריך להאשים את מנדלפליט ואת ניצן במרמה והפרת אמונים כלפיי העם כולו אין להם אקדח מעשן אין הוכחה חותכת כל מטומטם שמפרסמים עליו ועל בני משפחתו דברי הבל שקרים רצחניים ילחם על שמו הטוב בכל שמדובר בעיתון מפרסם נתניהו לא ביקש סיכור אוהד איך לא טענו ככה פרקליטיו נתניהו ביקש בסה"כ וזה לגיטימי לא להכפישו ו"לאלהכפיש את בני משפחתו וטו לאאא מפה ועד שוחד מרמה הפרת אמונים גםםהמתבונן יתבונן ש"זה הבל הבלים

  3. השופט בדימוס עו"ד דניאל ארנסט צודק בכל מאת האחוזים. ראש הממשלה נתניהו מהווה הראש הממשלה הטוב ביותר מאז דוד בן-גוריון ז"ל. אני מאחל למר נתניהו עוד שנים רבות שיעמוד בראשות הממשלה בניגוד לראש השמאל בישראל בני גנץ שיצטרך לחכות עד שיבוא המשיח.

Back to top button