הודעות דוברותמבזקים

נתניהו: שי ניצן, ליאת בן-ארי ומנדלבליט עשו צחוק מ…

פורסם על ידי Benjamin Netanyahu – בנימין נתניהו

הבהרה: התוכן בכתבה זו פורסם באופן אוטומטי מעמוד הפייסבוק Benjamin Netanyahu – בנימין נתניהו – קרדיט לתוכן והמדיה המוצגים באחריות המפרסם.

29 תגובות

  1. יש לפתוח וועדת חקירה לחוקרים !!!!!!!! יש להעמיד אותם לדין על הפשעים שלהם!!!!!

  2. מושחתים כאלה….. איך הדמוחרטטנים של השמאל נותנים יד לדבר כזה???…..ואיך איש עם כיפה כדיי להציל את עורו מפרשות שלו משקר במצח נחושה…….

  3. שיסביר רק לשופטים בבית המשפט ,לא יעזור לביבי להתקומם ולהשתולל נגד מערכת החוק ,שיילך בראש מורם לבית המשפט ושיוכיח את חפותו מבלי להתמרד נגד מערכת החוק.

  4. איך אתם ישנים בלילה, מקווה שיסורי המצפון שלכם יואכל אותכם כהוגן
    גם אותכם צריך לחקור גם אתם לא צדיקים

  5. כל שלוש דקות פוסט חדש? מנסה להספיק להזריק עוד הבלים לפני כניסת השבת? מקווה שנשאר לך זמן לנוח 😉

  6. מזעזע לראות איך גנץ כבר מנצל את המצב,
    ומנסה להרכיב ממשלה.

    את התשובה נגד העוול אנחנו רוצים לומר בקלפי!!!

  7. ככל שאני קוראת את דבריך, למרות שנכתבו גם קודם לכן, כך אני יותר מזועזעת מעזות המצח והחוצפה והעבריינות של הפקידים הללו.
    ועדת חקירה דחוף ‼️‼️
    וגם העמדתם לדין על כל סעיף וסעיף שבו עברו על החוק

  8. איך אפשר לסמוך על ראש ממשלה שלא יודע לבחור את האנשים שלצדו? גם את היועמ״ש, גם את הרמטכ״ל, גם את המפכ״ל, גם את השרים אתה בחרת, ועכשיו אתה מנסה לשכנע אותנו שאסור לסמוך עליהם? איך אפשר לסמוך עליך?

  9. משהו לא הגיוני כאן בדף כאשר כל התגובות בדף ללא יוצא מהכלל הן בעדך…? אין תגובות שונות הייתכן…? שאהוד אולמרט הלך לכלא זה בסדר…? כשאריה דרעי הלך לכלא זה בסדר…? כשבניזרי הלך לכלא זה בסדר…? כשקצב הלך לכלא זה בסדר…? אז לא היה צריך לחקור את החוקרים…? אם אין כלום כי לא היה כלום תתייצב כמו גבר בבית המשפט ותוכיח את חפותך ואני מאחל לך באמת ומכל הלב שתוכיח. הדרך שבה את בוחר לדרוס את כולם לא תועיל לך היא רק תזיק לך יותר!!!

  10. כואב לי וקשה באופן אישי,
    העוול הזה הוא נוראי וקשה לעיכול.
    ממש מועקה פיזית על חוסר הצדק שזועק לשמים😥😥😥

  11. מאמינים בחפותך ראש הממשלה רואים שהרדיפה היא פוליטית גרידא אבל האמת תתפוצץ להם בפנים
    אמן ואמן🙏

  12. לנו לאזרחים אן את הפריווילגיה שלך יש ולבתך אן לנשים שעברו ועוברות אלימות ושיבעתיים אלימות על ידי המערכת המישפט ומערכת המבצעת כקוונת מתקוון לפגיעה בחיי אדם למטרת שוד וגזל בכאילו חוקי מכוסתח החוק במדינת ישראל אננו שווה לכולם הכול תלוי בתוך המערכות בשמור לי והשמור לך כ סף המינימום

  13. עצוב נורא שככה מתנהלים אלו שאמורים להגן עלינו, ביבי איתך באש ובמים 💪💪💪

  14. שוחד מרמה הפרת אמונים

    "ראש ממשלה ששקוע עד צוואר בחקירות, אין לו מנדט מוסרי וציבורי לקבוע דברים כל כך גורליים למדינת ישראל. כי קיים חשש, אני חייב להגיד, אמיתי ולא בלתי מבוסס, שהוא יכריע הכרעות על בסיס האינטרס האישי של ההישרדות הפוליטית שלו, ולא על בסיס האינטרס הלאומי".

  15. עד היום הייתי בדעה שטענת הסמ00ל ש"גנבו להם את המדינה" יגרום להם לנסות לחזור לשלטון בבחירות. אבל כעת ברור לחלוטין שמטרת הסמ00ל לקבל את השלטון ויהי מה ללא בושה!!
    הפלא ופלא–מנדלבליט נפל בחכה–כנראה הם יודעים עליו משהו והוא נתקף פחד.
    מנדלבליט, לא מתאים לך לנהוג בטיפשות רק מתוך פחד!! דבר זה ייזכר לך גם בעולם הבא!!

  16. שיפנו לבית משפט ניטראלי מנדלבליט ניצן ובן ארי נוכלים שקיבלו דיפלומה בפרקליטות מותר לשקר מהסיבה אין דין ואין דיין שמר נתניהו ילחם על חפותו בכל מחיר לא קיים ש"איןמה לעשות פה איןדיקטטורה וכמו שניצן ביקש סיכור אוהד מפרקליטים ושנחשף אמר תקלה נאה דורש נאה מקיים גם ילד בכיתה ג' יודע יועץ משפטי ופרקליטות אינם יודעים במרכאות

Back to top button