חדשות הארץמבזקים

שני ילדים בני 3 ו-5 נספו בשריפה בדירה בנתניה

בבתי החולים לניאדו ומאיר נקבע הערב (שישי) מותם של שני הילדים בני 3 ו-5 שנפצעו אנוש בשריפה שפרצה בדירה ברחוב שרעבי בנתניה. השניים חולצו מהדירה הבוערת על ידי לוחמי האש והעבירו אותם לידי צוותי מד"א.

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו להם טיפול רפואי ופינו אותם במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה לבתי החולים. בשריפה נפגעו ארבעה ילדים נוספים בני שנתיים עד שש, והוריהם כבני ה-40, כולם במצב קל.

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

פראמדיק מד"א אסף תפוחי סיפר: "כשהגענו לרחוב ראינו עשן סמיך עולה מתוך בניין דו קומתי. לוחמי האש חילצו מתוך הדירה הבוערת שני ילדים כבני 3 ו-5 מחוסרי הכרה כשהם סובלים מכוויות ושאיפת עשן. מיד התחלנו בפעולות החייאה מתקדמות שכללו תרופות, הנשמות ועיסויים ופינינו אותם במצב קריטי תוך המשך פעולות החייאה לבתי החולים מאיר ולניאדו. גבר ואישה בשנות ה 40 שחולצו גם כן מהדירה סבלו משאיפת, עשן טופלו בחמצן ופונו במצב יציב לבי"ח לניאדו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

משירותי הכבאות נמסר כי בבדיקה ראשונית נמצא כי החדר בו שהו הילדים נבנה ללא אישור, והילדים מצאו את עצמם לכודים בתוך חדר בוער. עוד נמצא כי, מוקד השריפה היא מיטה בחדר השינה. עם קבלת הקריאה צוותי כיבוי והצלה הגיע במהירות שיא אל השריפה. עם הגעתם, נגלה לעיניהם בית בוער כליל ועשן סמיך מתמר ממנו.

צילום: כבאות והצלה לישראל

כבר בהגיעם למקום האירוע, מרבית בני המשפחה חילצו את עצמם מתוך הבית הבוער. לוחמי האש שנכנסו פנימה, סרקו את הדירה וחילצו מתוך הלהבות ילד קטן מחוסר הכרה הסובל מכוויות. ילד נוסף, אף הוא במצב קשה הועבר להמשך טיפול של כוחות הרפואה בשטח. כמו כן, אדם נוסף נפצע באורח קל ופונה לקבלת טיפול רפואי.

לוחמי האש השתלטו על השריפה, ביצעו כיבוי סופי וכעת חוקרי השריפות של כבאות והצלה לישראל נמצאים בשטח ובודקים את נסיבות פרוץ השריפה.

בשירותי הכבאות שבים ומדגישים – התקינו גלאי עשן בביתכם, הדבר פשוט ומתריע מיד על סכנת השריפה בתחילתה.

Back to top button