חדשות הארץמבזקים

חשדו שמדובר בפיגוע: מרינה ראטוש נורתה למוות בכניסה לנמל

אירוע עצוב, מצער מאוד ובעיקר ממחיש את המתיחות הביטחונית בה אנו חיים כשאת את לוחמינו ומאבטחינו אנו מאמנים להיות מוכנים ודרוכים כי בכל רגע נתון עלול להתרחש אירוע ביטחוני. הפעם לא היה מדובר בפיגוע או אירוע ביטחוני שלמרבה הצער הגדול הסתיים במותה של מרינה.

אתמול (חמישי) בשעה 22:23 הוזעקו צוותי מד"א ומשטרה לאירוע חריג בנמל אשדוד. על פי הדיווח הראשוני רכב פרץ את המחסום והמשיך בנסיעה לעבר המאבטחים.

הכוחות שהגיעו למקום מצאו את מרינה ראטוש בת 40 תושבת בית שמש כשהיא עם פצעי ירי על גופה ומחוסרת הכרה ופינו אותה לבית החולים אסותא בעיר כשהיא במצב קשה מאוד תוך כדי פעולות החייאה. בבית החולים ניסו הרופאים לייצב את מצבה אולם הבוקר היא מתה מפצעיה והם נאלצו לקבוע את מותה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כוחות משטרה הגיעו לנמל ופתחו בחקירת נסיבות המקרה ואספו ממצאים בזירה. בהודעת המשטרה מיד לאחר האירוע נמסר: "לפני זמן קצר רכב לא ציית להנחיית המאבטחים לעצור בכניסה לנמל אשדוד והמשיך בנסיעה. המאבטחים ירו לעבר הרכב, כתוצאה מכך הרכב נעצר והנהגת שנפגעה, פונתה לבית החולים. נסיבות האירוע בבדיקה. בשלב זה אין חשד לפיגוע."

שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים
שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

מרינה עבדה כמנהלת בחנות מחסני תאורה באשדוד. טרם ברורות הנסיבות ומה גרם למרינה לפרוץ את המחסום ונבדק חשד כי נהגה בשכרות. המאבטחים אמרו לחוקרים כי המקרה החריג טופל כאירוע פח"עי ועלה חשד בתחילה שמדובר בפיגוע.

הבוקר מסרה המשטרה: "אתמול סמוך לשעה 22:20 התקבלה הודעה במוקד 100 של משטרת ישראל אודות רכב שפרץ את המחסום בנמל אשדוד ומאבטחי הנמל ירו לעבר הרכב על מנת לעצור אותו. למקום הוקפצו כוחות משטרה גדולים. מהזירה פונתה לבית החולים במצב אנוש נהגת הרכב, אישה ילידת 1979 ממרכז הארץ. למקום הוזמנה מעבדה ניידת וכן שוטרי הזיהוי הפלילי של מרחב לכיש שהחלו באיסוף ממצאים מהזירה.

מחקירה ראשונית עלה כי נהגת הרכב לא שעתה להוראות המאבטחים, פרצה את המחסום הראשון והמשיכה בנסיעה מהירה. המאבטח שירה, נעצר והועבר לתחנת המשטרה לחקירה בסיומה שוחרר למעצר בית בן 5 ימים. כלל חומרי התיעוד מהנמל נאספו ע״י צוות החקירה והם מנותחים על ידם. חקירת נסיבות האירוע נמשכות."

מרינה ראטוש ז"ל. צילום: באדיבות המשפחה

5 תגובות

  1. מאבטחים פועלים על פי נהלים והנחיות ברורים,,,,,,אמת שלמרות הנוהלים תמיד ישנו מקום לשיקול דעת,,,,אך עדיין יש לגבות את המאבטח אים פעל על פי הנהלים והחוקים,,,,,מה היינו אומרים אים היה מדובר חלילה מתאבד שהמאבטחים לא בלמו,,,,,,

  2. לא היה אישור כניסה אז באה הדביל וירה באה למוות מאבטח עלוב יש דרכים לבלום טמבל

Back to top button