מבזקיםצבא וביטחון

60 חשודים במעורבות בפעילות טרור נעצרו השבוע באיו"ש

כחלק מהמאמץ לשמירה על ביטחון התושבים, במהלך השבוע, עצרו לוחמי צה"ל וכוחות שב״כ, מג"ב ומשטרת ישראל באיו"ש 60 מבוקשים החשודים במעורבות בפעילות טרור, טרור עממי ובהפרות סדר אלימות לעבר אזרחים וכוחות הביטחון. החשודים הועברו לחקירת שירות הביטחון הכללי.

במהלך סריקות למציאת אמצעי לחימה בלתי חוקיים במרחב החטיבות המרחביות "אפרים", "עציון", "בנימין" ו"מנשה" נתפסו תשעה כלי נשק ותחמושת. הממצאים הועברו לידי כוהב"ט.

כמו כן, במהלך סריקות של לוחמי צה"ל במרחב החטיבות המרחביות "בנימין", "אפרים" ו"שומרון" תפסו הלוחמים כספי טרור בשווי עשרות אלפי שקלים. פעילות זו מתקיימת כחלק מהמערכה נגד כספים המשמשים לטרור.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

בנוסף, במהלך סוף השבוע נערכה "שבת חברון" בעיר חברון שבמרחב החטיבה המרחבית ״יהודה״, לרגל שבת פרשת "חיי שרה".

במסגרת ההיערכות, נפתחה מערת המכפלה במלואה והתאפשרה כניסה של עשרות אלפי מתפללים יהודים לכל חלקי המערה לרגל התפילות. כמו כן, התקיימו סיורים באלוני ממרא, בקסבה בחברון ובקבר עתניאל בן קנז.

במהלך השבת, התארחו בעיר קרית ארבע ובישוב היהודי בחברון כ-30,000 אורחים מכל רחבי הארץ.

בשבועות האחרונים נערכו לוחמי צה״ל וכוחות מג״ב, המנהל האזרחי ומשטרת ישראל מבעוד מועד לאבטחת האירועים על מנת לאפשר לקיימם בביטחון.

קצין אג"ם של החטיבה המרחבית "יהודה", רב-סרן מארק שולמן אמר כי "שבת חיי שרה היא שבת בה מגיעים עשרות אלפי מבקרים מכל רחבי הארץ לישוב היהודי בחברון ולמערת המכפלה כדי לקרוא במיוחד כאן את פרשת השבוע המציינת את חיי שרה וקניין המערה. בשבועות האחרונים פעלו לוחמי צה״ל במרחב לסיכול הטרור על מנת לקיים את החגיגות בביטחון ובשיתוף הישוב היהודי בחברון וכלל ארגוני הביטחון נערכו לקלוט את עשרות אלפי המתפללים".

צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

Back to top button