מבזקיםפוליטי / מדיני

נתניהו: "איראן מתכננת התקפות נוספות"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה לירי שבוצע אמש לעבר שוטרים שהגיעו לטפל באירוע בדיר אל אסד ואמר כי "אתמול בוצע ירי על ניידת משטרה ביישוב דיר אל-אסד בגליל. החשודים נעצרו. אנחנו לא מוכנים לקבל התקפות על כוחות הביטחון. אנחנו נפעל בכל דרך ונמצה את הדין עם הפורעים. אנחנו גם נמשיך לפעול כפי שאנחנו פועלים להביא חוק וסדר לאזרחי ישראל ביישובים הערביים. הם זקוקים לזה והמדינה זקוקה לזה."

נתניהו אף התייחס לאיום הרחפנים מרצועת עזה ואמר, "אתמול היה ניסיון חדירה של רחפן מרצועת עזה למדינת ישראל. הרחפן הזה יורט בהצלחה. אני מבקש למסור לכם שהקבינט קיים על איום הרחפנים כמה וכמה דיונים. זה איום חדש, איום מתפתח ואיום משמעותי. אנחנו מפתחים כלים באמצעים טכנולוגיים ואחרים כדי למגר את האיום הזה ולסכל אותו."

"הטלתי את המשימה הזאת על ראש המל"ל שעובד יחד עם זרועות שונות בגופי הביטחון" הוסיף נתניהו, "אני מעריך שביכולתנו להביא לתוצאות שם, כפי שעשינו בהגנה האקטיבית עם כיפת ברזל, ולהיות הטובים ביותר בעולם, כדי לתת את מרב ההגנה על אזרחי ישראל."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בהמשך דבריו בישיבת הממשלה התייחס נתניהו גם לאיום האיראני ואמר: "אתמול מפקד הכוחות האמריקנים במזרח התיכון, הגנרל מקנזי, אמר שאיראן מתכננת התקפה נוספת. זה נכון, התקפות נוספות. אבל איראן תוקפת לא רק את שכנותיה ואותנו, איראן גם תוקפת את אזרחיה. בשבועות האחרונים הם טבחו במאות מאזרחי איראן. זה משטר עריצות פר אקסלנס שהדמות שלו והחזות האמתית שלו נחשפת עכשיו בכל העולם. זה משטר הטרור הגדול ביותר שקיים בעולם, גם כלפי אזרחיו פנימה.

לכן, אני קורא לכל המדינות בעולם שרוצות להשיג שלום ויציבות באזורנו, ובעולם בכלל, להצטרף למאמץ ולהפעיל עוד ועוד לחץ על איראן. וכן, דבר נוסף, לתמוך בישראל כשהיא פועלת נגד התוקפנות הזאת. פעלנו וגם נמשיך לפעול."

ארכיון. צילום: עומר מירון/לע״מ

תגובה אחת

  1. הרי רובינו יודעים למה צהל מחכה.להתקנת הלייזר הקטלני כחולבן על מטוסים ובמיוחד מלטים.קרקעית זה כמעט מוכן(אני אחד המפתחים 😉)

Back to top button