מהפיכה ללקוחות כללית – בבתי החולים של כללית: לאחר פיילוט מוצלח שבמסגרתו עשרות אלפי מטופלים הופנו לטיפולים בבתי החולים של כללית ללא צורך בהצגת טופס 17, כללית מרחיבה את השירות. טופס 17 הופך אוטומטי ודיגיטלי ומועבר ישירות מהמרפאה לבית החולים במערכות הממוחשבות, מבלי שהמטופל נדרש להציגו בעת קבלת השירות הרפואי.
מרגע קבלת ההפניה במרפאה וקביעת תור באחד מבתי החולים של כללית טופס ההתחייבות, המוכר בשמו הנפוץ 'טופס 17', מועבר ישירות מהמרפאה ובאופן מקוון לבית החולים. כל מה שנותר למטופל הוא לזמן תור לשירות המבוקש. המטופל יהיה פטור מהצורך להצטייד בניירת, איסוף הטופס מהמרפאה ומהצורך לזכור להביאו בעת הביקור בבית החולים. בזכות תהליך האישור והעדכון האוטומטי של בתי החולים של כללית ימנעו גם מצבים בהם שירות רפואי מתעכב בשל היעדר טופס מודפס.
לדברי פרופ' אהוד דוידסון, מנכ"ל כללית: "מדי שנה מונפקים בכללית כ- 2 מיליון טופסי 17. במסגרת הצעדים שאנו מקדמים על מנת להקל ולשפר את חווית המטופל אנו משיקים מהלך המשחרר את המטופל מהצורך להצטייד בניירת. כללית הראשונה להוביל מהלך זה, המתאפשר בזכות העובדה שלכללית מערך משותף של 14 בתי חולים ו- 1,500 מרפאות קהילתיות, דבר המאפשר לרתום את היכולות הדיגיטליות ומערכות המחשוב הקיימות לטובת תהליכים המשפרים את הממשקים ותהליכי השירות במעבר בין המרפאה לבית החולים".
• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
שיפור נוסף ללקוחות כללית – הארכת תוקף ההפניה לחצי שנה במקום שלושה חודשים, כפי שהיה עד כה. החיוב בגין הנפקת ההתחייבות נשאר בהתאם להנחיות משרד הבריאות.
בשלב הראשון, שירות ההעברה של טופס 17 באופן דיגיטלי ואוטומטי ניתן בהפניות למרפאות החוץ והמכונים בבתי החולים של כללית, ללקוחות הרשומים לשירותי הרשאה לחיוב החשבון (בילינג) שכ-70% מהלקוחות רשומים לשירות זה. בחצי השנה הקרובה הוא יורחב לכלל הלקוחות.
שירות טופס 17 אוטומטי מצטרף למגוון השירותים הדיגיטליים המתקדמים שמציעה כללית ללקוחותיה בהם ציפייה און ליין באפליקציה ובאתר כללית בבדיקות מעבדה, חידוש מרשמים קבועים, ציפייה בטופסי 17, שירותי ייעוץ רפואי און-ליין על ידי מומחים ברפואת ילדים, רפואת משפחה ורפואת עור, בדיקות באמצעות מכשיר TYTO ושיגורן הנתונים הרפואיים און-ליין לרופא, שירות Day Two החדשני ומתקדם לאיזון רמות הסוכר בדם באמצעות תזונה מותאמת אישית ועוד.
מתי סוף סוף אפשר יהיה לבקש דרך האינטרנט אישור מחלה כמו במכבי ובשאר הקופות האחרות?? רק בכללית זה לא קיים.
התייעלות מצויינת.
פרופ' אהוד דוידסון היקר,
כל הכבוד על הובלת מערכת שירותי בריאות כללית לעידן הדיגיטלי, חשוב להוסיף שגם המחשבה על כללית ירוקה חשוב מאוד, אין ספק שהמהלך יוביל לצימצום צריכת הנייר, יישר כח.
"מרגע קבלת ההפניה במרפאה וקביעת תור באחד מבתי החולים של כללית טופס ההתחייבות, המוכר בשמו הנפוץ 'טופס 17', מועבר ישירות מהמרפאה ובאופן מקוון לבית החולים"
אז למה ????"כל מה שנותר למטופל הוא לזמן תור לשירות המבוקש"???
זה ממש לא נכון
"בשורה" עלאאק. בסה"כ עושים משהו שהיו צריכים לעשות לפני שנים רבות. בעידן הדיגיטלי, זה תמיד מקומם- להמציא להם את הטופס ההזוי הזה- מודפס שחור על גבי לבן. מעולם לא הבנתי, מדוע זה לא מועבר להם במערכת באופן דיגיטאלי פנימי.
שטויות ושקר!
זה כבר קיים שנים במכבי!
אם מפנים לאסותא – לחבר מכבי הכול מתבצע אוטומטית בלי ניירת….
מכבי מובילים אין מה לעשות !