מבזקים

סוכנת סמויה הביאה למעצרם של 17 חשודים בסחר בסמים

הותר לפרסום: סוכנת סמויה של משטרת ישראל הביאה הבוקר (שני) למעצרם של 17 סוחרי סמים, שחשודים באספקת סמים מסוכנים בכמויות מסחריות וביניהם ״סמי מסיבות״: אקסטזי, LSD, קוקאין, בולי הזיה, DOSA ועוד, בשווי כולל של מאות אלפי שקלים. במהלך הפעילות תפסה המשטרה מידי החשודים, רכוש רב ובכללו כלי רכב ודירות בשווי של מיליוני שקלים.

במהלך השנה האחרונה, הפעילה המשטרה סוכנת סמויה בקרב סוחרים, יצרנים וספקי סמים מרחבי הארץ ובפרט בתחומי מחוז תל אביב , שנהגו למכור ולהחדיר את הסמים הקשים בתוך מסיבות, מועדונים, מסיבות טבע ואירועים וזאת לכל דורש.

הפעלה זו נולדה לנוכח הצורך ההולך וגובר, שזוהה במשטרה, לבלום את הפצתם של סמים מסכני חיים והרסניים , שנועדו בעיקר להפצה בעולם המסיבות והבילויים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במהלך תקופת הפעלתה, הצליחה הסוכנת לזכות באמונם של העבריינים , שאת חלקם הכירה במסיבות טבע, באירועים ובמועדונים, כאשר אלה מכרו לה בהזדמנויות שונות, סמים מסוכנים בכמויות מסחריות, בסוברם כי הסוכנת בעצמה הינה סוחרת סמים, אשר תפיץ הסמים למבלים: מאות כדורי אקסטזי, קוקאין, mdma, סם חדש ומסוכן בשם DOSA, בולי הזיות , LSD ועוד הנאמדים שווי שוק של מאות אלפי שקלים

הבוקר (ב) , עם המעבר לשלב החקירה הגלויה, פשטו כוחות משטרה רבים על בתיהם של החשודים בערים ת״א, בת ים , חדרה, יפו, ירושלים, רמת גן, באר שבע , פתח תקווה ועצרו אותם לחקירה. בין החשודים גם ״בני טובים״ , שסחרו בסמים מסוכנים חלקם גם מתוך דירתם.

במהלך הפשיטה הבוקר תפסה המשטרה מידי החשודים סמים מסוגים שונים וכן רכוש רב ובכללו כלי רכב ודירות בשווי של מיליוני שקלים , אשר הושגו על פי החשד, כפירות מביצוע עבירות הסחר בסמים. בכוונת המשטרה לעתור לחילוט הרכוש כחלק מההליך המשפטי נגד החשודים.

סמי המועדונים והמסיבות בקרב בליינים מרעילים את הרחובות ומגיעים לשימושם של צעירים. משטרת ישראל מבצעת פעילות יומיומית עיקשת בכל האמצעים העומדים לרשותה, נגד העבריינים המהווים חלק משרשרת הפצת הסם, ועורכת מלחמת חורמה עד למיצוי הדין עם העבריינים

משטרת ישראל תמשיך לפעול כל העת , לצמצום הפשיעה בכל הרבדים ובכלל זאת, תמשיך לנהל מאבק נחוש ובלתי מתפשר בנגע הפצת הסמים המסוכנים במטרה להרחיקם מהציבור ולהגן על שלומו ובטחונו .

היום בשעות אחר הצהריים, יובאו החשודים לבית משפט השלום בת"א לדיון בהארכת מעצרם.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

תגובה אחת

Back to top button