חדשות הארץמבזקים

התנועה לאיכות השלטון לנתניהו: הפגנה נגד שלטון החוק – זה קו אדום

לקראת ההפגנה המתוכננת הערב (שלישי) נגד היועמ"ש ומוסדות שלטון החוק, התנועה לאיכות השלטון מארגנת הפגנת ענק בשבת הקרובה בכיכר הבימה.

בתנועה אומרים כי אדם שחשוד בשוחד לא יכול לנהל את מדינת ישראל. נגד נתניהו הוגשו שלושה כתבי אישום חמורים והוא חייב להתפטר לאלתר. לא משנה עם ראש הממשלה הבא יהיה מהימין או מהשמאל – הוא קודם כל חייב להיות ישר ונקי כפיים.

בתנועה לאיכות השלטון קוראים לציבור להצטרף להפגנת הענק שמארגנת התנועה במוצאי שבת בשעה 19:00 בכיכר הבימה, תחת הסיסמא "תתפטר! ישראל חשובה יותר"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יו"ר התנועה לאיכות השלטון, ד"ר אליעד שרגא, אמר על ההפגנה הערב נגד שלטון החוק: "היום בערב הולך לקרות דבר הזוי – ראש ממשלה שעל כתפיו ישנם שלושה כתבי אישום חמורים ביותר – הולך לארגן לעצמו הפגנה נגד מערכת אכיפת שלטון החוק. דבר כזה מעולם לא היה במחוזותינו."

אתמול פרסם ראש הממשלה בנימין נתניהו בעמוד הפייסבוק שלו סרטון מפגישה שקיים עם ראשי ערים ומועצות שהביעו בו את תמיכתם. "תודה לכם, אתם מרגשים אותי. ואתם גם מחזקים אותי. ומה שאני שומע מכם, אני שומע מהמוני אזרחים. מי שקובע מי יהיה ראש ממשלה זה אזרחי ישראל. זאת מהות הדמוקרטיה. הרוב קובע וזה לא נקבע ולא מסוכל במקום אחר." אמר נתניהו והוסיף, "צריך לאפשר בדיקה של כל הקלקולים הללו. אי אפשר שתהיה הדחת עדים בסחיטה באיומים. אי אפשר, זה פשוט לא בא בחשבון. זאת לא דמוקרטיה. למען הדמוקרטיה, למען שלטון החוק צריך לבדוק את הקלקולים. אף אחד לא מעל ביקורת, אף אחד לא מעל החוק – לא ראש ממשלה ולא נשיא – אף אחד. ולא פרקליטות ולא משטרה. אבל אני בטוח בדבר אחד – אני בטוח שמי שצריך לבחור את ראש הממשלה הבא זה אזרחי ישראל ולא אף אחד אחר."

4 תגובות

  1. "התנועה לאיכות השילטון" ??? בולשיט !

    תנועה שמאלנית במסווה של "תנועה לאיכות שילטון "

    ואתה , אביעד שרגא , מתוקף תפקידך , חייב לדעת :

    שכל עוד נתניהו לא הורשע בבית משפט , חזקת החפות חלה עליו !

    משמע נתניהו לא צריך לעזוב !!!

    אלא , השינאה כלפי בנימין נתניהו שולטת בך ללא מיצרים !

    ומונעת ממך כל יכולת חשיבה רציונלית !

  2. מגיעם להפגנה במוצ"ש בכיכר הבימה . ללא הסעות של הליכוד וללא מאות אלפי מסרים ברשתות החברתיות.

  3. כל השמאלנים לא מעניין אותם כלום העיקר רק להוריד את ביבי למה יצאו נגד שרון בזמנו שגם מרץ הייתה שותפה כשהוא כתב אישום נגד שרון איפה היו כל המלעיגים עכשיו כשהם רוצים זה טוב כשלא לא טוב פשוט צבועים

Back to top button