בריאותמבזקים

טיפולי שיניים בחו"ל – הישראלים שגילו את טורקיה

כל הסיבות לעבור טיפולי שיניים בחו"ל

במרחק שעתיים טיסה בלבד נמצא בית החולים המרכזי באיסטנבול המתמחה בטיפולי שיניים ואסתטיקה דנטלית. בבית החולים ארדם, קומה שלמה ובה רופאים וצוותים מקצועיים ומנוסים המתמחים בטיפולי השיניים המורכבים והמתקדמים ביותר. במחלקה, ציוד מתקדם מסוגו בעולם המיועד לטיפולי שיניים. לצוות הרופאים במקום ניסיון של מאות אלפי מטופלים המגיעים מכל רחבי העולם על מנת לקבל טיפול שיניים בסטנדרטים אירופאיים ובמחירים אטרקטיביים במיוחד. בשנים האחרונות, גילו גם הישראלים את היתרונות של טיפול שיניים בטורקיה ומגיעים אל בית החולים ארדם כדי לצאת ממנו עם חיוך מושלם.

הישראלים מגלים את טורקיה כמעצמה של טיפולי שיניים

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כבר שנים רבות שטורקיה נחשבת למדינה המובילה בעולם בתחום תיירות המרפא עם דגש על תחום טיפולי השיניים. כ-150,000 מטופלים, מגיעים אל בית החולים ארדם שבטורקיה על מנת לעבור מגוון טיפולי שיניים החל מאסתטיקת הפה ועד לשיקומו המתבצעים על ידי רופאי שיניים מנוסים במרפאה חדשנית ומתקדמת. מומחי שיקום הפה של בית החולים ארדם מציעים את הטיפולים הטובים והמקצועיים ביותר לעיתים בחצי ואף בשליש המחיר מעלותם בארץ.

אלפי ישראלי סימנו את טורקיה כיעד המוביל ביותר של טיפולי שיניים בחול אם זה מבחינת סטנדרט אירופאי במה הגבוה ביותר ואם זה ביחס תמורה למחיר משתלם.

בית חולים ארדם

כל סוגי ציפויי החרסינה לשיניים בכשליש מעלותם בארץ

בית החולים ארדם שבטורקיה מתמחה בתחום אסתטיקת הפה ובמיוחד בתחום ציפויי חרסינה לשיניים. בשנים האחרונות, מצטרפים אלפי ישראלים ללקוחות מכל העולם המגיעים אל בית החולים ארדם מידי שנה על מנת לעבור טיפולי ציפוי שיניים מתקדמים: למינייט, EMAX וזרקוניה וליהנות מחיוך מושלם ומחיסכון עצום של כסף המגיע לשיעור של עשרות אלפי שקלים פחות מעלות אותם טיפולים בדיוק בארץ, לדוגמה עלות ציפוי שן מסוג: זירקוניה, EMAX או למינייט עולה בטורקיה 250 דולר לשן (שזה 875 ₪) מחירים בארץ נעים בין 3000-4000 ₪ לשן, שזה הפרש של יותר מפי שלושה. מומחי אסתטיקת הפה של בית החולים ארדם, מעניקים למטופליהם טיפול ציפוי חרסינה מקצועי ומתקדם הפותר בעיות שיניים נפוצות רבות ביניהן: שיניים סדוקות או שבורות, כתמי צבע, מרווחים בין השיניים ושיניים עקומות והופך אותן לפה מלא שיניים יפהפיות עם תוצאות הנשמרות לאורך שנים רבות. ציפויי הלמינייט, ה-EMAX והזרקוניה, מחזקים את השן ותורמים לעמידותה וכן מעניקים לה גוון לבן וצעיר החוסך את הצורך בניקוי שיניים.

השתלות שיניים בטורקיה

טיפולי שיקום הפה בטורקיה הפכו למבוקשים ביותר בקרב מטופלים מכל רחבי העולם המגיעים לבית החולים ארדם כי לקבל טיפולי שיניים מתקדמים ואיכותיים בסטנדרטים אירופאיים ובמחירים אטרקטיביים. בשנים האחרונות מצטרפים אליהם גם הישראלים המגלים את היתרונות הגלומים בטיפולי השתלת שיניים בבית החולים ארדם בטורקיה המשלבים טיפולי מומחים ברפואת שיניים ובשיקום הפה, ציוד מתקדם מסוגו בעולם ומחיר חסר תקדים: רק 400 דולר לשתל דנטלי כולל מבנה.

טיפולי שיניים בסטנדרטים אירופאיים וחיסכון של עשרות אלפי שקלים.

יותר ויותר ישראלים המעוניינים לעבור טיפולי שיניים בחול בסטנדרטים גבוהים ובמחירים אטרקטיביים, מגלים מידי שנה את בית החולים ארדם שבטורקיה. בית החולים ארדם שבטורקיה, מוביל בתחום האסתטיקה הדנטלית ושיקום הפה ומתמחה בהשתלות שיניים. רופאי השיניים המומחים והמנוסים של בית החולים, מטפלים במיומנות ובהצלחה רבה בכ-150,000 מטופלים מכל רחבי העולם המגיעים מידי שנה על מנת לעבור טיפולי השתלת שיניים בבית החולים. הצוות המנוסה והאיכותי, המכשור המתקדם בעולם, הצוותים הרפואיים הכוללים טכנאי שיניים מקצועיים וכמובן, עלות הטיפולים המגיעה לעיתים אף לשליש מעלותם במקומות שונים בעולם, הופכים את בית החולים ארדם למוקד משיכה עבור אנשים רבים המבקשים לעבור טיפולי שיניים איכותיים במחירים אפשריים.
חיוך גדול במחיר קטן

עלותם של טיפולי השתלות שיניים בבית החולים ארדם שבטורקיה זולה בהרבה ובאופן משמעותי ממחירם של אותם טיפולים באותה רמת מקצועיות בישראל. החיסכון מגיע לעיתים קרובות לעשרות אלפי שקלים לעומת מחירן של השתלות שיניים בארץ. כך לדוגמא, עלות השתלת שתל דנטלי בבית החולים ארדם היא 400 דולר בלבד וכוללת בנוסף מבנה. עלותו של כתר זירקוניה איכותי המורכב על גבי השתל ומהווה את השן החלופית, היא 250 דולר בלבד. (סך הכל 2,300 ₪ לשן לעומת השתלת שתל דנטלי כולל כתר סטנדרטי ולא זירקוניה בישראל שעלותם 4,700 ₪) !

טיפולי שיניים בטורקיה עם אתר דוקטור חן

אתר דוקטור חן היא רשת מרכזים אסתטיים בפריסה ארצית המתמחה בטיפולי אסתטיקה ויופי. הרשת היא הנציגה הבלעדית של בית החולים ארדם בישראל. עשרות אלפי ישראלים כבר נהנים מחיוך מושלם לאחר שעברו טיפולי שיניים מתקדמים בבית החולים ארדם שבטורקיה. הנציגים של רשת אתר דוקטור חן מציעים לכם חבילות של טיפולי שיניים מכל סוג ולכל מטרה(ביניהם ציפויי שיניים, השתלות שיניים, ניתוחי לסת, שיקום הפה ועוד) בבית החולים ארדם תוך שהם דואגים לכל הסידורים הכוללים טיסות, אירוח במלון 5 כוכבים, הסעות צמודות משדה התעופה למלון ולבית החולים וכן ליווי צמוד של מדריך ישראלי דרך הוואטס אפ לכל שאלה ותיאום מול הצוות הרפואי. אם גם אתם חולמים על חיוך מושלם, זה הזמן להתקשר לנציגי אתר דוקטור חן ולעשות את הצעד הראשון לשיניים מושלמות.

הבהרה: המידע והתכנים בכתבה אינם מהווים חוות דעת רפואית או תחליף רפואי להתייעצות עם רופא או מומחה בתחום. כל המידע בכתבה הינו אינפורמטיבי בלבד ואין לראות בו בדרך כלשהי יעוץ רפואי ו/או המלצה לטיפול ו/או תחליף לטיפול.

10 תגובות

  1. צרי עמנו קשר לטלפון 073-3746622 ונשמח לתת לך את כל המחירים עבור כל סוגי טיפולי השיניים בטורקיה

  2. איך יוצרים אתכם קשר עבור השתלה כל הפה עלות?? 0544491803 בווטסאפ

  3. היי מגיעה מחר עד מוצ"ש ואשמח מאד שייצרו קשר 0523359312 דרך הווצטאפ תודה

Back to top button