חדשות הארץמבזקים

סוף עצוב: נקבע מותו של תושב באר שבע שהצית עצמו בבית המשפט

יצחק לוין בן ה-71 שהצית את עצמו לפני כשבועיים באולם בית המשפט בבאר שבע, מת היום מפצעיו בבית החולים.

כזכור, לוין הגיע לדיון בעניינו לאחר שהואשם באיומים כנגד אחות בקופת חולים. עוד בטרם הגיע השופט לאולם, מלמל לוין מספר מילים בצרפתית כאשר הקלדנית הציגה לו את המתורגמנית לשפה הצרפתית, אז שלף מכיסו חומר דליק, שפך על גופו והצית את עצמו.

הוא פונה אל בית החולים סורוקה סורוקה בעיר כשהוא סובל מכ-60% כוויות בגופו, כשהוא במצב קשה מאוד, מורדם ומונשם. בהמשך הועבר לטיפול בכוויות בתא לחץ בבית החולים שיבא בתל השומר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השופט צבי פורר כתב בסיום האירוע, "החלטה זו ניתנה החלטה זו ניתנת לאחר אירוע קשה שהתרחש באולם. יודגש כי השופט לא נכח באולם. הנאשם נכנס לאולם בו נכחו הקלדנית, התובעת ומתורגמנית. הקלדנית הציגה לו את המתורגמנית לשפה הצרפתית. מיד לאחר מכן אמר הנאשם מספר דברים בשפה הצרפתית, שלף בקבוק עם נוזל דליק, שפך את הנוזל על גופו והצית את עצמו. לאחר מכן החלו הנוכחים באולם לפעול על מנת לכבות את הדליקה".

"חשוב לציין" הוסיף השופט פורר כי "עו"ד ליאור כהן מטעם הסנגוריה הציבורית נכנס ללשכת השופטים, לקח משם מטף כיבוי על מנת לכבות את הדליקה שאחזה בנאשם. לאולם נכנס אחריו גם כב' השופט א. דורון. למקום הוזעקו מיד אנשי הביטחון, כוחות הצלה, כיבוי ומשטרה. הנאשם פונה לבית החולים במצב קשה ובית המשפט מאחל לו החלמה מהירה. חשוב לציין את פועלו של עו"ד כהן ולהודות לו על תושייתו אשר עשה כל שביכולתו לסייע לנאשם".

תגובה אחת

  1. הבן אדם נפטר.. תמחקו לפחות את השורה הטיפשית.. "הנאשם פונה לבית החולים במצב קשה ובית המשפט מאחל לו החלמה מהירה"

Back to top button