מבזקיםמשפטי/פלילי

נתניהו: "אנחנו מכבדים את החוק, אני בטוח שהצדק יצא לאור"

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודה הערב (רביעי) להמונים שלקחו חלק אמש בהפגנת התמיכה בו וקרא להם לשמור על איפוק, ללא אלימות ולכבד את החוק.

"תודה רבה לכם המוני אזרחי ישראל. תודה לכם על התמיכה האדירה. ריגשתם אותי. בייחוד אני מבקש להודות להמונים שהגיעו לתל אביב מכל חלקי הארץ להפגנה בעד הצדק, האמת והדמוקרטיה." בירך נתניהו את תומכיו.

"גורמים בתקשורת תמיד יקחו מקרים בודדים מתוך האלפים שהיו שם כדי לעשות לכם דה-לגטימציה, בניגוד להתעלמות שלהם ממקרים חמורים בהרבה בהפגנות השמאל. יש לי בקשה אחת: חשוב לנהוג באחריות, במסגרת החוק, ללא התלהמות וללא אלימות. אנחנו מכבדים את החוק ואנחנו מכבדים את בתי המשפט – אני בטוח שהצדק יצא לאור." הדגיש נתניהו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"ועם זאת" הוסיף, "שאלות קשות מאוד התעוררו בניהול החקירות שלי ושל אחרים, שאלות שמעלות חשד לפלילים על פעולות שאין להם מקום בשום מדינה דמוקרטית. שאלות אלה יש לברר עד תום, ולתקן את מה שחייבים לתקן."

נתניהו ציין כי "זוהי תמצית הדמוקרטיה. כי בדמוקרטיה אף אחד אינו מעל החוק. אף אחד אינו חסין מפני ביקורת, בדיקה וחקירה. הלכידות שאתם מפגינים בעניין זה ובעניינים אחרים חשובה למדינת ישראל ולי. היא נותנת לי את הכוח להמשיך להנהיג כדי לשמור על ארץ ישראל, על בטחונם של כל אזרחי ישראל וכדי לממש הזדמנויות היסטוריות שלא חלמנו עליהם, ובראשן החלת הריבונות על בקעת הירדן." אמר נתניהו וסיכם, "אני מאוד מעריך את תמיכתכם. אני אוהב אתכם!"

Back to top button