מבזקיםפוליטי / מדיני

נתניהו: "זהו יום של שתי בשורות, נאשר את התקציב ביום ראשון"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש הערב (חמישי) עם ראשי מועצת יש"ע, בלשכת רה"מ בירושלים. בפגישה אמר ראש הממשלה נתניהו כי בישיבת הממשלה הקרובה ביום ראשון היא תאשר סיוע תקציבי בסך 40 מיליון ש"ח לתקצוב מרכיבי ביטחון והצלה ביהודה, שומרון ובקעת הירדן.

ראש הממשלה בישר בפגישה לראשי הרשויות על החלטתו: "זהו יום של שתי בשורות. קודם כל, הרסנו את הבתים של הרוצחים השפלים של דביר שורק ז"ל. קודם כל לפגוע באלה שפוגעים בנו. שנית, אנחנו ממשיכים לעבות את ההתיישבות ולעזור לה. הם לא יעקרו אותנו מכאן."

בהמשך להחלטות קודמות, יועבר מענק ביטחוני חד פעמי בהיקף של 34.5 מיליון ש"ח כתקציב תוספתי ייעודי במסגרת הקריטריונים שנקבעו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כמו כן, יועבר תקציב ייעודי לתגבור תחנות הזנקה של עזרה ראשונה ביהודה, שומרון ובקעת הירדן בסך 5.5 מלש"ח.

בהחלטה נוספת שתעלה לאישור השרים יוחלט על העברה של 3.6 מלש"ח לטובת המשך הפעלת מרכזי החוסן ביהודה ושומרון.

מ"מ מנכ"ל משרד רה"מ רונן פרץ: "ביום ראשון תאושר החלטת הממשלה לפיה יוקצו 34.5 מיליון לצרכי הביטחון של היישובים ביהודה ושומרון. בנוסף לכך, יוקצו 5.5 מיליון שקלים לטובת מד"א ביהודה ושומרון, וכן עוד כ-4 מיליון שקלים נוספים עבור מרכזי החוסן ביהודה ושומרון, במסגרת ההתמודדות הלא פשוטה והיומיומית שהם שמתמודדים איתה ובמסגרת הגידול ביהודה ושומרון."

רה"מ הוסיף: "במסגרת שמירה על החיים והביטחון של כל אחד ואחד מהאחים שלנו שם."

יו"ר מועצת יש"ע דוד אלחייני: "אני רוצה להודות לך. אתה שוב פעם מוכיח את הנאמנות שלך, את הנחישות שלך ואת ההתמדה שלך בפיתוח ההתיישבות ביהודה ושומרון ובבקעת הירדן. אני רוצה גם להודות למנכ"ל משרדך על העזרה בקידום הכספים לצרכי הביטחון ומרכזי החוסן, וגם למד"א. אנחנו סומכים עליך, אנחנו מודים לך על העזרה שלך בתחום ההתיישבות, ומחזקים את ידיך."

צילום: קובי גדעון, לע"מ

2 תגובות

  1. מקווה שמישהו עושה חשבון מלא כמה עולות ההתנחלויות למדינה ועל חשבון מה.

Back to top button