מבזקיםתאונות דרכים

הותר לפרסום שם רוכב האופנוע שנהרג בתאונה הקטלנית ליד בית שמש

הבוקר (שבת) בשעה 10:29 הוזעק צוות מד"א לכביש 38 סמוך לבית שמש בעקבות דיווח על תאונת דרכים קשה. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו לזירת התאונה מצאו את איהב ג'אבר תושב אבו גוש בן 31 כשהוא מוטל ללא דופק וללא נשימה כ-50 מטר מהאופנוע עליו רכב מתחת למעקה הבטיחות ולאחר בדיקות רפואיות בשטח הם נאלצו לקבוע את מותו.

פאראמדיק מד"א אלי זנילמן סיפר: "כשהגענו, ראינו אופנוע מפורק על הכביש ובמרחק של כ-50 מטר מתחת למעקה הבטיחות שכב גבר כבן 31, הוא היה מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק, עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד, ביצענו בדיקות רפואיות, ולאחר זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו."

צילום: פייסבוק איהב גאבר ז"ל
צילום: פייסבוק איהב גאבר ז"ל

חבריו של איהב קיבלו את הבשורה המרה בעצב גדול ובתוך שעות בודדות מאז אירע האסון, עמוד הפייסבוק שלו התמלא בדברי הספד ומילות פרידה מרגשות. רבים מחבריו סיפרו כי איהב היה אדם חברותי מאוד ואהוב על רבים. הוא מאוד אהב את האופנוע שלו ואף עשה קעקוע על הזרוע שביטא את אהבתו הרבה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: פייסבוק איהב גאבר ז"ל

חברו של איהב, אריאל מזרחי כתב: "איזה יום שחור! אני לא מאמין, אני פשוט לא מאמין שאני כותב את זה, חבר טוב ויקר שלי, בן אדם מדהים, גבר אמיתי עם לב ענק עזב אותנו ונהרג עם האופנוע שלו היום. איהב ג'אבר ז"ל אהבתי אותך אחי, קשה לי לעכל את זה."

כוחות משטרה הגיעו למקום התאונה והכביש נסגר לשני הכיוונים לפרק זמן קצר עד לסיום הטיפול בתאונה הקטלנית. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי מדובר בתאונה עצמית, כאשר מסיבה שטרם ברורה החליק האופנוע ואיהב כאמור, נהרג במקום. בוחני אגף התנועה ממשיכים בחקירת נסיבות התאונה.

צילום: פייסבוק איהב גאבר ז"ל
איהב גאבר ז"ל

5 תגובות

Back to top button