מבזקים

טרגדיה נוראה: אסרס טקלין נפלה לבור סמוך לביתה ונהרגה

יחידת הכלבנים לישראל יכ"ל הודיעה לפני זמן קצר (שבת) כי היא מקפיאה את כל חיפושיה אחרי אסרס טקלין ז"ל, ומודה למאות המתנדבים שסייעו בחיפושים אחריה, ובפרט ליחל"צ עציון.

בהודעת היחידה נמסר כי בנסיבות טרגיות, אסרס טקלין אם לשלושה מאשקלון, נפלה לבור מלא פסולת סמוך לביתה, שתוכנו רוקן באתר הדודאים בבאר שבע. מחר בבוקר, כוחות מיוחדים ומקצועיים ימשיכו בחפירות במקום, בתקווה לאתר את הגופה. צוות כלבנים של יכ"ל יסייע במקום.

כזכור, אסרס יצאה מביתה כשלוש שעות אחרי שחזרה מחגיגת הבר מצווה של בנה הבכור, ומאז נעלמו עקבותיה כאילו בלעה אותה האדמה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יכ"ל ניהלה את חפ"ק החיפושים מיום רביעי, עד לפענוח התעלומה ביום שישי בצהרים, כאשר צוות מקצועי של יחל"צ גוש עציון נשלח לבדוק מצלמות אבטחה בקרבת מקום, בניסיון להבין לאיזה כיוון פנתה אסר,ס משטרת ישראל הפעילה מסוקים, פרשים, אופנועים, וכוחות אחרים.

"יכ"ל תמשיך ללוות את בני המשפחה ולעמוד לצידה. היחידה משתתפת בכאבם ובצערם. היחידה מודה לחברי יחל"צ עציון שהצטרפו לחיפושים והביאו לפענוח הפרשה." נמסר בהודעת יכ"ל.

ממפקד יכ"ל אמר הערב, "פניתי לעשרות ארגונים ולמאות מתנדבים בזעקה מרה ובקריאה נואשת וחריגה לקבל סיוע בחיפושים. יוני מיחל"צ עציון היה מהבודדים שנענה לקריאה. כאשר יוני התייצב ושאל איך יוכל לסייע, ידעתי שעניין המצלמות בידים טובות, מסורות ומקצועיות, ושסוף סוף נקבל כוון למקד את החיפושים. וכך אכן היה. לא עבר שעה, והצליחו ללמוד מהמצלמות על מבנה שמפנה לחנייה של ביתה של אסרס, ולהסיק מה עלה בגורלה. ברוך השם, לא סמכנו על הבטחות שקיבלנו מגורמים שונים על כך שכביכול בדקו מצלמות קודם לכן. הלחץ שלנו לבדוק מצלמות נשא פרי, עת שהגיעה למקום יחל"ץ עציון. אין תחליף למקצוענות שנפגשת עם מסירות למען הזולת. אנו יכולים להרבות וללמוד מהקהילה הצנועה של יהודי אתיופיה, כמן מאחרים מכל רחבי הארץ ששיתפו את הפוסט עם תמונתה ועזרו בחיפושים. ברוכים תהיו".

מקרובי משפחת טקלין נמסר: "ממש מחמם את הלב לראות את כל האנשים שזרמו לחיפושים ושעוזרים למשפחה ברגעים קשים אלו המשפחה תשמח אם אנשים יוכלו להמשיך לסייע בחפירות באתר הדודאים ביום א' הקרוב אם הדבר יינתן."

צילום: דוברות יכ"ל
צילום: דוברות יכ"ל
צילום: דוברות יכ"ל

28 תגובות

  1. מקווה שמישהו מיצה את הדין שה לא יקרה לאחרים. תחשבו על הילדים שמסכנים שגדלים ונשאלים איך אמא מתה?

  2. נראה לי שמישהו רצח אותה היא גרה שם אף פעם אף אחד לא נפל למה שהיא תיפול חבל עלהה צעירה ויפה ויש לה ילדים קטנים

  3. פלגמטים!!!!!!!! דבר ראשון זה לבדוק מצלמות אבטחה מהבית ונלאה! מה אתם לא יודעים את זה?
    טיפשים מנהלים את המערכות שלנו ואנחנו כולנו סובלים. עד מתי!

  4. מתים מלהיות כמה שעות בתוך תא אשפה מצחין לפני הפינוי!!! בלי קשר לקבירה בפינוי!

  5. רק מהנפילה היא יכלה למות בלי קשר לכלום, להיות אפילו חצי שעה בתוך הזבל המצחין כבר אפשר למות מסירחון וחנק!!

  6. איזה רע זה,גורל אכזר,לא יאומן,משתתפת בצער המשפחה,בוכה עלייה,יהי זיכרו ברוך

  7. רשלנות כפולה ומכופלה. אחד, שלא בדקו מצלמות במיידי במקום להפעיל ככ הרבה כוחות ומשאבים. שתיים, שאם היו בודקים היו מצילים אותה וזה שלא בדקו בזמן מצלמות הוביל למותה. עיריית ומשטרת אשקלון בצרה צרורה עכשיו…
    יהי זכרה ברוך. מוות מיותר.

  8. חייבים בדחיפות לשנות את פיתחי שליחת הזבל. גם ילדים עלולים תוך כדי משחקים ליפול לבור זה. זהו מחדל כמו הרבה מחדלים שרק לאחר אסון משנים גישה מסוכנת כמו של האמא האומללה.

  9. כי ראו במצלמות שנפלה לתוך הבור, ולמחרת הגיעה משאית שפינתה את כל האשפה לבאר שבע, עם הגופה.

  10. ואתה לא שמת לב שמפקד יכ"ל ציין שביקש מגורמים אחרים שאמרו שבדקו את המצלמות ולא היה בהן כלום יש בעוחם אנשים שלא בא להם לעזור למרות הסמכות שלקחו על עצמם.

  11. שכחתם רק לציין שלא באותו יום נבדקו המצלמות ואילו היה נעשה כך אולי היה אפשר למצוא אותה עוד בחיים ולהצילה…

  12. עם כל הכבוד ליכל
    אם אין גופה איך החלתתם שהיא נהרגה?
    פירסום מיותר שפוגע רק במשפחה.
    אתם צריכים להמתין בסבלנות עם הדיווחים שלכם.
    מאוד רשלני!!!

  13. משהו מסריח בסיפור הזה.
    נשמע כמו משהו לא הגיוני. הפחים בדכ בגובה שהוא עד הברכיים.
    איך אישה יכולה לזרוק זבל והופ להכנס פנימה???

  14. מה זאת אומרת נפלה לבור ופונתה לדודאים??? לא מתים מנפילה לפח, זאת אומרת שהמפנים קברו אותה בפינוי זה נשמע כמו רשלנות שזועקת לשמיים.

Back to top button