מבזקיםתאונות דרכים

בוקר קטלני: הרוג רביעי בתאונת דרכים בתוך שעות בודדות

הבוקר (ראשון) מעט לפני השעה 08:00 אירעה תאונת דרכים ברחוב החיצים בהרצליה – הולך רגל שנמחץ על ידי משאית. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו לזירת התאונה מצאו גבר בשנות ה-50 עם חבלה רב מערכתית וללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותו.

חובש על אופנוע מד"א איציק אביטן סיפר: "כשהגענו למקום המראה היה קשה, ראינו משאית שהתנגשה בקיר ומחצה גבר בשנות החמישים, הוא היה מחוסר הכרה , ללא דופק וללא נשימה עם חבלה רב מערכתית, בעזרת הכבאים הוא חולץ , ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותו במקום."

רפאל נהרי חובש ביחידת האופנועים של מד"א – הצלה פתח תקווה הוסיף כי "מדובר בגבר כבן 50 (ככה"נ מפעיל המשאית) שנמחץ בין המשאית לגדר בטון, הוא היה עם פציעה אנושה ולא נותר לפראמדיקים של מד"א אלא לקבוע את מותו במקום."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מהמשטרה נמסר כי מדובר במשאית גרר שהתדרדרה ומחצה את נהגה. כוחות משטרה הוזעקו למקום ונפתחה חקירה לבדיקת נסיבות התאונה.

תאונה זו מצטרפת לעוד שלוש תאונות דרכים קטלנית שאירעו עד כה מחצות. בתאונה מזעזעת שאירעה בכביש 443, סמוך לצומת גבעת זאב מצאו את מותן ציפי רימל בת ה-34 ובתה התינוקת בת השלושה שבועות נועם רחל ז"ל. בתאונה נוספת שאירעה בכביש 4 בצומת הדסים נהרג הבוקר הולך רגל בן 73.

התאונה בהרצליה. צילום: דוברות הצלה פתח תקווה

2 תגובות

  1. תבקש מליברמן, שיכריז יותר חזק את הצהרותיו המטורפות
    ובהדגשה שעם ישראל מסתדר "בלי"
    אין צורך בשמירת הזהות היהודית
    אין צורך בחיי משפחה מכובדים
    אין צורך בשבת
    ואחר כך אפשר גם להתפלל אליו שיואיל ברוב טובו להסכים להקים ממשלה

  2. עברנו את יום הכיפורים, ביקשנו חתימה טובה ולא כולם קיבלו. הקטל נמשך חילוניים, דתיים, צדיקים ואחרים מתים בתעונות. מה לעשות? למי להתפלל?

Back to top button