צרכנות

שיווק דיגיטלי בזירות תחרותיות

עוסקים בתחום תחרותי במיוחד כמו הפקת אירועים, ייעוץ לימודי או אינסטלציה? מיותר לציין שאם אינכם נמצאים ברשת האינטרנט, אתם פשוט לא קיימים. אך גם אם האתר שלכם עולה לאוויר, נכונה לכם עבודת קידום רבה. זאת משום שאחד הדברים החשובים ביותר שיש לעשות כדי להצליח, הוא להגיע לתוצאות הראשונות של גוגל. אחרי הכול, גולשים ממוצעים מתייחסים בדרך כלל ל-3-5 התוצאות הראשונות שצצות מול עיניהם בחיפוש, ולא מעבר לכך.

5 טיפים לשיווק העסק התחרותי שלכם

לא קל לשווק עסק תחרותי, ופעמים רבות מדובר בניסוי וטעייה. יכול לחלוף זמן רב עד שתגיעו לתוצאות הראשונות, אך זה לא אומר שצריך להתייאש. שיווק בגוגל אינו עניין פשוט, ויש צורך לתכנן אותו בקפידה. אלה כמה טיפים שיכולים לעזור לכם בנושא:

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

·         לבחור את מילות המפתח בקפידה – עסק תחרותי, פירושו מילות מפתח תחרותיות. ולכן, יש צורך לעשות חקר מילות מפתח קפדני ולברר אילו מילות מפתח עובדות עבור המתחרים שלכם. שאלו את עצמכם אם מה שיעבוד עבורם יעבוד גם עבורכם, והאם לא כדאי להשקיע דווקא במילות מפתח מוכרות פחות על מנת לעקוף את המתחרים.

·         ללמוד את הקהל שלכם – אחת הדרכים הטובות יותר להחזיק את הראש מעל המים בשוק תחרותי במיוחד, היא להתאים את הניסוח שלכם לקהל היעד. בין אם אתם מקימים עמוד נחיתה או אתר אינטרנט. ברגע שהלקוח ירגיש שאתם "מדברים אליו", הוא יעדיף אתכם על פני המתחרים.

·         היו מהירים – יש לכם אתר אורגני שאתם מקדמים? דאגו שהוא יעלה תוך שניות בודדות. הגולשים שלכם לא יחכו, אלא יעדיפו לעבור לאתר הבא.

·         היו נגישים – התאימו את האתר שלכם לכל מסך אפשרי: מחשב, טאבלט והעיקר – סמארטפון. היום, גולשים רבים משתמשים במכשירים הניידים שלהם כדי למצוא את השירות המתאים. לפיכך, כדאי להפוך את האתר לרספונסיבי, אחרת פשוט תישארו בחוץ.

·         השתמשו בכלים שונים – הקימו ערוץ יוטיוב, העלו מאמרים לבלוג, נסו את שיטת רימרקטינג או את Google My Business  או כל כלי אחר שמציע גוגל.

מחפשים מקדם אתרים מקצועי לעורך דין

תחום עריכת דין הוא אחד התחומים התחרותיים ביותר הקיימים בשוק. בכל שנה מסיימים רבים את מבחני ההסמכה ולאחר מכן משתלבים במשרדי עורכי דין כדי ללמוד את העבודה. כעבור כמה שנים, כשהם מחליטים לפתוח משרד עורכי דין עצמאי, נתקלים עורכי הדין בתחרות לא פשוטה, שכן כבר קיימים עורכי דין רבים בישראל.

כשמדובר בשיווק עורכי דין, מקדם אתרים הוא התשובה. פרסום למשרדי עורכי דין צריך להיעשות על ידי מקדם אתרים מקצועי שיש לו ניסיון רב בתחום. רק מקדם אתרים כזה יכול להביא להצלחה הגדולה שלכם, שכן הוא יודע להתאים את שירותיו לצרכים שלכם ולהשתמש בכלים המתאימים לפרסום משרדים של עורכי דין. אז כאשר אתם מחפשים מקדי אתרים, כדאי לאסוף המלצות ולמצוא מקדמי אתרים מנוסים ואיכותיים שיודעים לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר.

יש לכם עסק השייך לנישה תחרותית? רוצים לקדם אותו בכל הכוח? הכירו את חברת Winner Marketing המציעה לכם מגוון רחב של שירותים: פרסום בגוגל ובפייסבוק, קידום אתרים, קידום במדיה החברתית, עיצוב אתרים, כתיבת תכנים ועוד.

Back to top button