חדשות הארץמבזקים

"בלעדיכם אי אפשר היה להבטיח את מוכנותו המבצעית של צה"ל"

"באתי לפה היום להגיד לכם תודה", אמר לחיילי הבסיס נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, בביקורו היום (ראשון) במחנה שמשון של אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה.

במהלך הביקור סקר בפני הנשיא ראש אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, אלוף איציק תורג'מן, את תחומי האחריות בהם ממוקדת פעילותם של החיילים והקצינים ולאחר מכן ביקר הנשיא בסדנא לטיפול בטנקים ונגמ"שים המופעלת על ידי חיילי אגד האחזקה 650 שם שוחח הנשיא עם הנגדים הוותיקים ועם כלל חיילי הסדנא. "אתם עושים את העבודה שמאפשרת לצה"ל להיות ערוך ומוכן," אמר הנשיא והוסיף: "בלעדיכם אי אפשר היה להבטיח את מוכנותו המבצעית של צה"ל. אין נהג, הקשר או טען שיכולים לעשות את עבודתם בלי העבודה החשובה שאתם עושים פה, ועל כך תודה וכל הכבוד. אתם העורף הביטחוני של העבודה המבצעית ששומרת על כולנו."

"כולם רואים את הטנק הנהוג על ידי צוות הטנק אבל לא את הקצינות והקצינים, הנגדות והנגדים, החיילות והחיילים שמטפלים בו", אמר הנשיא. "אני לא שוכח שיש מי שמכין את הלוחמים למלחמה ויש מי שדואג לכלים כדי שיהיו ערוכים ביום פקודה. באתי לומר לכולכם כמה אנחנו מעריכים אתכם, וכמה אנחנו מודים לכם על המסירות וההשקעה," הוסיף הנשיא.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש אגף הטכנולוגיה והאחזקה, אלוף איציק תורג'מן: "במקום הזה נמצאים מפקדים, אזרחים עובדי צה"ל וחיילים המרכיבים את הפסיפס האנושי המייצג את החברה הישראלית כולה. ביחידה משרתים נגדים רבים המפקדים על חיילים וחיילות המתמודדים מול האתגרים הרבים של כשירות ומוכנות אמצעי הלחימה לתמיכת המשימה המבצעית בכל עת. יש באגד אחזקה 650, מגוון רב של בעלי תפקידים משלל המקצועות הטכניים אשר ברובם רכשו את הידע והמיומנות הטכנית בצה״ל. גדודי הטכנולוגיה והאחזקה הוכיחו את עצמם בכל ההיערכויות האחרונות שהיו בדרום ובצפון והציבו את הטנקים והנגמ״שים בכשירות גבוהה. סומך עליהם וגאה בהם."

צילום: קובי גדעון, לע"מ
צילום: קובי גדעון, לע"מ
צילום: קובי גדעון, לע"מ
צילום: קובי גדעון, לע"מ

Back to top button