מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: נסע במהירות מופרזת, דרס שוטרת, פגע בניידת ונמלט

אישום: נסע במהירות פראית לכיוונה של שוטרת משמר הגבול של משטרת ישראל, עלה עם הרכב על רגלה השמאלית ופגע בה, המשיך בנסיעה במהירות מופרזת, פגע בניידת וברח מן המקום.

פעילות מבצעית וחקירה של משטרת ישראל הובילו היום (שני) להגשת כתב אישום חמור בגין חבלה בכוונה מחמירה, הפקרה אחרי פגיעה, חבלה במזיד ברכב, הסתייעות ברכב לביצוע פשע והפרעה לשוטר בשעת מילוי תפקידו על ידי פרקליטות מחוז צפון בבית המשפט המחוזי בנצרת נגד נאשם תושב דיר חנא בשנות ה- 40 לחייו.

אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

האירוע התרחש בשבוע שעבר (25-26.11) כשבלשי משמר הגבול של משטרת ישראל התחקו אחר חשוד, תושב דיר חנא שבצפון הארץ בחשד להחזקת נשק. במאמץ מודיעיני ומבצעי משמעותי הצליחו השוטרים לאתר את החשוד שנכנס עם רכבו לחנייה מסחרית בכפר מע'אר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כשהוא ברכבו בחנייה ניתן האות על ידי מפקד הפעילות לבצע את מעצרו של החשוד.

מספר בלשים שהזדהו כשוטרים תוך חבישת כובעי זיהוי משטרתיים ירדו מרכבם כשבשלב זה נמלט החשוד בנסיעה פרועה תוך פגיעה בשוטרת וניגוח רכב משטרה.
השוטרת נפצעה באורח קל(על פי גורמי רפואה) ופונתה לטיפול רפואי בבית החולים פוריה שם התברר כי שברה את רגלה.

שוטר שהיה בסמוך לשוטרת ביצע ירי של מספר כדורים לעבר הרכב הנמלט.

אחר החשוד התנהל מרדף משטרתי בסיומו נעצר בחסימה משטרתית בכפר ג'יש (גוש חלב).

למחרת מעצרו נענה בית משפט השלום בטבריה והאריך את מעצרו עד יום שישי (29.11) וביום שישי הוארך שוב מעצרו עד להיום ועם הגשת כתב האישום ביקשה המשטרה את הארכת מעצרו עד לתום ההליכים נגדו. דיון נוסף נקבע ב- 11.12 כאשר החשוד יישאר במעצר עד החלטה אחרת.

במסגרת המאמץ של משטרת ישראל פועלים במשמר הגבול בחודשים האחרונים ביתר שאת נגד החזקת נשקים ואמצעי לחימה במגזר הערבי בישראל. לצד הקמת המפקדות המשימתיות, ממקדות יחידות רבות במג"ב את פעילותן במאבק בירי והחזקת אמל"ח במגזר. במשטרה ציינו כי הם רואים בחומרה כל פגיעה בשוטרים שעושים לילות כימים ויפעלו למצות את הדין עם העבריינים.

תגובה אחת

Back to top button