מבזקיםפוליטי / מדיני

עמיר פרץ: מי שיכול למנוע את הבחירות זה אך ורק בנימין נתניהו

יו״ר העבודה גשר ח״כ עמיר פרץ היום (שני) בפתח ישיבת הסיעה כי "מי שיכול למנוע את הבחירות השלישיות זה אך ורק בנימין נתניהו, שצריך לקבל החלטה על פרישה מידית ובכך לתת למערכת הפוליטית להתנהל בצורה טובה ועניינית יותר. אנחנו לא נשב בממשלה תחת בנימין נתניהו. זו עמדתנו, והיא לא תשתנה."

פרץ התייחס גם לתכנית הבניה בחברון של בנט ואמר כי "בשעה שתכניות הדיור לזוגות צעירים, תקציבי הרווחה הבריאות והחינוך תקועים, מוצאת הממשלה בהובלת שר הביטחון, בנט, את התקציבים לתכנן תוספות של יחידות דיור בחברון."

לדבריו, "ההתנהלות חסרת האחריות הזו היא תוצאה ישירה של ראש ממשלה חלש וסחיט שאין לו את היכולת לרסן את שריו. שיהיה ברור: אסור למשרד הביטחון להפוך לכלי לקידום פוליטי של איש. בטחון ישראל הוא מעל הפוליטיקה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

באשר לרצועת עזה, אמר פרץ כי "אנחנו מברכים על כל מהלך כלכלי שיקודם ברצועת עזה, כולל תשתיות מים וחשמל, כולל האי המלאכותי. אך הדברים האלה חייבים להגיע כחלק מנוסחה- פירוז עזה מרקטות תמורת שיקום עזה. זה חייב להיות מותנה בהשבת החיילים אורון שאול והדר גולדין, והאזרחים אברה מנגיסטו, הישאם אל סייד ואברהים אבו רנימה המוחזקים ברצועה."

יו"ר גשר, אורלי לוי אבקסיס אמרה: בנתיים החיים פה לא נעצרים מלכת. אותם חולים שמחכים לתרופה נושאים עיניים ומצפים להתפתחות שתביא לכך שאותו תקציב שתקוע ואינו בנמצא. אגיש הצעת חוק יחד עם חברי הסיעה שתגדיר 750 מיליון שקלים לסל שירותי הבריאות.אני מאמינה שנמצא שותפים שתהיה היענות מכל הקשת הפוליטית, זו חובתנו."

Back to top button