חדשות הארץמבזקים

רה"מ נתניהו נענה לבקשה והגשים את חלומה של ליאן בת ה-7

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה נפגשו אמש עם (ראשון) ליאן בן-אליעזר, בת ה-7, המתמודדת עם מחלה נדירה, ואירחו אותה במעון רה"מ בירושלים.

בימים האחרונים התקבלה בלשכת ראש הממשלה פנייה מיוחדת מעמותת "אורות של תקווה" ובה סופר על ליאן ועל חלומה לפגוש את ראש הממשלה. עם קבלת המכתב, ראש הממשלה נענה מייד לבקשה ונקבעה הפגישה.

רה"מ נתניהו ורעייתו נפגשו אמש עם ליאן ומשפחתה ושמעו ממנה על חלומה להיות ראש הממשלה. במהלך הביקור חתמה ליאן בספר האורחים הרשמי, בו חותמים מנהיגי העולם המבקרים במעון ראש הממשלה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

רה"מ נתניהו סיפר לליאן על תפקיד ראש הממשלה, והזמין אותה לשבת על כסא רה"מ שבמשרדו. הגב' נתניהו שוחחה עם ליאן על ההתמודדות היומיומית עם המחלה במסגרת בית הספר.

בפגישה המרגשת של ליאן עם ראש הממשלה נתניהו ורעייתו השתתפו גם הוריה, אלי ויסמין בן-אליעזר, ומנהלת עמותת "אורות של תקווה", המלווה את ליאן ומשפחתה בהתמודדות עם המחלה.

צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ
צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ
צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ
צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ
צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

2 תגובות

  1. ליאן כל הכבוד , כאשר תילמדי על דוקטור בנימין זאב הרצל , שאמר למנהיגים של היהודים , שהתכנסו לבדוק , איך אפשר להחזיר את היהודים מהגולה , לארץ ישראל , מכיוון שהיה ליהודים בגולה רע , והרצל אמר להם : אים תרצו אין זו אגדה , והיהודים רצו מאוד לעלות לארץ ישראל , ובנו ישובים ובתים .
    גם את ליאן החמודה והמקסימה , אים תרצי מאוד ללמוד דברים חשובים , הרצון החזק שלך יעזור לך ללמוד את הדברים החשובים .

Back to top button