מבזקיםצבא וביטחון

רכזי הביטחון זומנו לשימוע: "מיליוני אזרחים בסכנת חיים מיידית"

רכזי הביטחון הישוביים, המאוגדים תחת ההסתדרות הלאומית הודיעו הערב (שלישי) כי עשרות רכזי ביטחון האמונים על ביטחון הישובים זומנו לשימוע בפני פיטורים בעקבות אי העברת שכרם על ידי משרד הביטחון.

כזכור, משרד הביטחון מערים קשיים נגד התאגדות רכזי הבטחון תחת הסכם קיבוצי אותו יש לקדם לאלתר.

ועד הרבש"צים הודיע על שרשרת צעדי מחאה שתחל בימים הקרובים. בין השאר צפויה להתקיים הפגנה בה ישתתפו מאות רכזי ביטחון מכל רחבי הארץ המועמדים להיזרק הביתה, ינותק הקשר הביטחוני עם צה"ל, תחילת ימי העבודה תהה החל מהשעה 10:00 בבוקר בלבד וכן יינתן מענה רק לפעילות חבלנית עוינת ובאירועים מצילי חיים בלבד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

וועד הרבש"צים מסר בתגובה כי "הגיעו מים עד נפש. מיליוני אזרחי ישראל נמצאים בסכנת חיים מיידית וצפויים להיות ללא מענה הגנה ראוי בעיתות שגרה וחירום. זימון של עשרות רכזי ביטחון ישוביים לשימוע לפני פיטורים היא הכרזת מלחמה. אנחנו לא נעצור עד שיח ישיר בין ההסתדרות הלאומית וועד הרבש"צים עם משרד הבטחון בכל הקשור לתנאי העסקתנו ומרכיבי הבטחון שמקצצים ליישובים. צפויות עוד הפתעות רבות."

מההסתדרות הלאומית נמסר בתגובה: "ההסתדרות הלאומית הכריזה על סכסוך עבודה ובימים הקרובים יחלו צעדים ארגוניים עד להשבתה מלאה של עבודת הרבש"צים. משרד הביטחון פועל לשינוי תנאי העסקת הרבש"צים באופן חד צדדי ופוגעני. מאות רבש"צים ברחבי הארץ נמצאים בסכנת פיטורים מיידית."

Back to top button