מבזקיםפוליטי / מדיני

גנץ: אף ראש ממשלה לא העמיד את עצמו כמוהו לפני מדינת ישראל

יו"ר כחול לבן, רא"ל (מיל') בני גנץ סייר היום (רביעי) במועצה האזורית רמת נגב עם ראש המועצה ערן דורון וחברי הכנסת פנינה תמנו שטה, רם שפע ואלון שוסטר ואמר: "שמחתי להצטרף לערן דורון ראש המועצה ואנשיו ולראות איך חזונו של בן גוריון שבנגב מקבל ביטוי."

לדבריו, "בן גוריון כיהן כראש ממשלה, סיים את תפקידו והלך והתיישב בשדה בוקר. כך נהגו גם ראשי ממשלה אחרים כמו גולדה, בגין וגם אולמרט שלא שמו את עצמם לפני המדינה ולפני היעדים שהוא בעצמו מדבר עליהם."

גנץ הדגיש כי הוא עדיין מעוניין בהקמת ממשלת אחדות על אף כל ההאשמות שנשמעו אתמול לאחר פגישתו על ראש הממשלה בנימין נתניהו בקריה בתל אביב ואמר "אני מקווה שלא נגיע לבחירות שלישיות למרות כל ההצהרות. אנחנו רוצים אחדות ואני מדבר על אחדות מיומי הראשון בפוליטיקה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בנוגע לפגישה עם נתניהו אתמול אמר גנץ: "צר לי שישבתי בחדר וקיימתי שיחה אחת ולפני שהגעתי לאוטו יצאה הודעה לתקשורת הפוכה לגמרי. בחדר נתניהו לא הציע שום דבר חדש. הוא התבצר בעמדותיו, לא כך מנהלים משא ומתן".

גנץ הוסיף כי "נתניהו לא צריך לחפש אשמים- בכחול לבן יש תהליכי שיח מסודרים והאחריות היא עלי וההחלטות הן באחריותי תוך התייעצות עם חבריי. הוא צריך להסתכל לי ולאזרחי ישראל בעיניים ולהגיד מה הוא חושב ומה הוא רוצה במקום לגלגל מעצמו אחריות. אף ראש ממשלה לא העמיד את עצמו אף פעם כמוהו לפני מדינת ישראל".

צילום: אלעד מלכה
צילום: אלעד מלכה

תגובה אחת

  1. כל הכבוד לגנץ אל תוותר לביבי. אישית אני לא מאמין לאף מילה שלו גם במחיר הליכה לבחירות שברור שמי שיסבול הכי הרבה אלו מעריציו. איפה חברי הכנסת מהליכוד? כולם (למעט סער) אפסים כולם קשקדנים והמדינה לא מענינת אותם רק הכיסא מענין אותם אני מקווה שהציבור יעניש אותם בבחירות הקורובות

Back to top button