כלכלהמבזקים

מעקב על מוצרים כשרוצים לחסוך

יום הקניות האמריקאי, ה"בלאק פריידי", נמצא ממש מאחורינו ובו גילינו כי אפשר לקנות את אותו המוצר בהנחה ניכרת. גם בימים כתיקונם, אנו יכולים למצוא מגוון רחב של אפשרויות לחסוך. החל ממודעות לדפוסי הנהיגה שלנו המאפשרים צריכת דלק חסכונית יותר ועד להחלטה שלא להדליק את החימום או המזגן היום. אספנו עבורכם מגוון דרכים שיסייעו לכם לחסוך מאות שקלים בשנה.

האם באמת חייבים לנסוע ברכב?

נסיעות קצרות מאד לחוגים ולבתי הספר עשויות להיות מיותרות. בדקו, האם ניתן להחליף את הנסיעה הבאה בהליכה מהירה או ריצה קלה? גם אתם וגם הילדים תוכלו להרוויח דקות יקרות של שמש ואוויר צח תוך כדי שאתם עוזרים לבריאות. החיסכון שלכם: לפחות עלות ליטר אחד של דלק על כל עשרה ק"מ שתצעדו במהלך החודש.

דרכים לצריכת דלק מתונה יותר

דרך נוספת לצמצם את רכישת הדלק היא שימת לב לדפוסי הנהיגה שלכם. אם אתם מאיצים את הרכב במהלך הנסיעה במהירות ולאחר מכן לוחצים על הבלם אתם נוהגים באופן המחייב את הרכב לצרוך כמות גדולה יותר של דלק. מומלץ לנסוע במהירות אחידה ולחסוך. בנוסף, חלק מהרכבים החדשים כוללים כפתור "”Eco המעניק לכם אפשרות צריכת דלק מתונה בנסיעות. כל שעליכם לעשות הוא רק ללחוץ עליו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כיצד תפעילו את המזגן זמן קצר יותר במהלך היום?

המזגן שלכם צורך חשמל לאורך כל היום. גם המזגנים החדשים המתאפיינים בדירוג אנרגטי A או A+ עדיין יצרכו כמות גדולה יותר של אנרגיה מבית ללא מזגן. לכן, כדאי לנסות להתאים את הביגוד שלכם לטמפרטורה ואם קר או חם מדי – פשוט  ללבוש סווטשירט או לפתוח את חלון הבית ולתת לבריזה נעימה לקרר אתכם. עדיין לא מספיק? הפעילו מאוורר עומד או מאוורר תקרה בחדר בו אתם נמצאים ודחו את הפעלת המזגן לימים חמים במיוחד.

רכשו במרכזי קניות גדולים ומוזלים

רגילים ללכת למכולת מספר פעמים בשבוע? אם תשוו מחירים תגלו כי רכישה של מוצרים רבים תהיה זולה יותר דווקא ברשתות הגדולות. נסו לערוך רשימה מסודרת במקום לקנות מוצרים בצורה אימפולסיבית ומלאו את המקרר פעם אחת בשבוע לפי תקציב שהוגדר מראש. בנוסף, כאשר אתם רוכשים מוצרים בהם אתם משתמשים באופן תכוף או לאורך זמן, כדאי לרכוש חבילות גדולות יותר. על גבי המוצרים תוכלו לבדוק את המחיר לפי יחידה ולהסתייע באתרי השוואת מחירים באינטרנט על מנת למצוא את המקומות בהם מוצרי הצריכה יהיו זולים יותר.

היפרדו מהמותגים

דרך נוספת לחסוך קשורה לרצון שלנו לשלם יותר עבור לוגו מוכר. במיוחד בתחום האופנה נגלה כי מכנסי ג'ינס או חולצה נאה יהיו זולים במאות אחוזים אם נרכוש אותם מפירמה ידועה פחות. לכן, נסו להיפרד מההרגל לרכוש מותגים גדולים ותגלו כי בסוף החודש אתם נשארים עם כסף רב יותר בחשבון הבנק.

Back to top button