מבזקיםמשפטי/פלילי

צו סגירה למועדון בת"א: פעל ללא רשיון ונמצאו בו "ליקויים בטיחותיים"

משטרת ישראל סגרה מועדון בתל אביב ל-21 ימים וחילטה מבעלת העסק סכום של 15,000 ש"ח, זאת בתום הליך שימוע שנערך לה בתחנת המשטרה בעקבות אי עמידה בתנאי רישיון העסק.

במסגרת פעילות האכיפה היזומה שעורכת משטרת ישראל במועדונים ובבתי העסק בעיר תל אביב לבחינת עמידת העסקים בתנאי הרישוי ובתנאי הבטיחות הנדרשים, ערכה המשטרה בחודש נובמבר האחרון ביקורת במועדון ברחוב הצפירה בתל אביב.

מבדיקת המשטרה עלה כי העסק פועל ללא רשיון, וקיימים בו ליקויים בטיחותיים העלולים להוות סיכון לשלום הציבור.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בשל כך סגרה המשטרה את המועדון בהסכמה למשך שבוע ובסיומה ערכה שימוע לבעלת העסק והוחלט על סגירתו לתקופה של 21 ימים (עד לתאריך 12.12.19) וחילוט הערבות בסך 15,000 ש"ח עליו התחייבה הבעלים לעמוד בתנאים שהוצבו לה קודם לכן כתנאי להפעלת העסק, אך כאמור הפרה אותם.

במשטרה ציינו, "נמשיך באכיפה בלתי מתפשרת נגד בעלי עסקים הפועלים בניגוד לחוק ותוך סיכון שלום הציבור, פגיעה באיכות חייו והפרת הסדר הציבורי."

אילוסטרציה. צילום: דוברות המשטרה

תגובה אחת

  1. מי שקורא עדות זו היום צריך לחגוג איתי ובני משפחתי כי הכל התחיל כבדיחה עבור חלק מהאנשים ואחרים אמרו שזה בלתי אפשרי. שמי בנימין נתניהו, ואני מישראל. אני נשואה באושר עם שני ילדים ואישה יפה. משהו נורא קרה למשפחתי, איבדתי את מקום עבודתי ואשתי עזבה את הבית שלי מכיוון שלא יכולתי לטפל בעצמי ובמשפחה. אותה וילדיי באותה תקופה מסוימת. הצלחתי תשע שנים, אף אשה לא תתמוך בי כדי לטפל בילדים. אני מנסה לשלוח הודעת מבחן לאשתי אבל היא מונעת ממני לדבר איתה. אני מנסה לדבר עם חברתה ומשפחתה אבל אני עדיין יודע שמישהו יכול לעזור לי ושלחתי את הבקשה אחר כך לכל כך הרבה חברות, אבל עדיין אל תתקשר אליי, עד שיגיע יום נאמן שלעולם לא אשכח בחיי. . כשפגשתי חבר ותיק שלי אליו הסברתי את כל הקשיים שלי והוא סיפר לי על אדם נהדר שעזר לו להשיג עבודה טובה בחברת קוקה קולה והוא אמר לי שזה קסם גלגולי, אבל אני אדם שמעולם לא מאמין בכישוף אבל החלטתי לנסות ודרוזאגייד הורה לי והראה לי מה לעשות בשלושת הימים של ארוחת הצהריים הכישוף. אני ממלא אחר כל ההוראות ועושה את מה שהוא ביקש ממני לעשות טוב. דרוסאגייד דאג שהכל יתנהל כשורה ואשתי תראה אותי שוב אחרי העבודה הנפלאה דרוסאגידה. אשתי מתקשרת אלי עם מספר לא ידוע והתנצלה והיא אמרה לי שהיא ממש מתגעגעת אלי והילדים שלנו ואשתי חוזרים הביתה. ואחרי יומיים התקשרה חברה ששלחתי את מכתב התודה שלי, עכשיו אני מנהל החברה למופת כאן בארצות הברית. אני ממליץ שאם יש לך בעיות שלח הודעה לדוא"ל זה: [email protected] או whatsapp בטלפון +2349014523836 או viber בטלפון +2349014523836 ותקבל את התוצאה הטובה ביותר. קחו דברים כמובן מאליו וזה ייקח מכם. אני מאחל לך את הטוב ביותר.

Back to top button