מבזקיםמשפטי/פלילי

חשד: ירה בתושב העיר מטווח קצר ונורה למוות ע"י שוטרים

הערב (רביעי) אירע מקרי חריג בטירה שהחל בדיווח על ירי במסעדת "שווארמה אחים סמארה" המוכרת בעיר. סמארה גאזי סמארה תושב העיר בן 33 שעבד בשווארמה שבבעלותו נורה למוות מטווח קצר על ידי חשוד שנמלט מהמקום.

סמארה גאזי סמארה ז"ל
שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים
שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

שוטרים שעסקו בפעילות שגרתית בטירה, שמעו את קולות הירי ואחד השוטרים הבחין בחשוד כשהוא אוחז בידו באקדח ומבצע את הירי לעבר בית העסק. השוטר שהבחין בחשוד נמלט, דלק אחריו וירה לעברו. החשוד, עקל דעאס, תושב העיר בן 49 שנורה פונה על ידי מד"א לבית החולים מאיר בכפר סבא, שם כעבור זמן קצר נקבע מותו.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

אנשי המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) הגיעו לזירה ופתחו בבדיקת נסיבות האירוע. במקביל, בית משפט השלום בראשון לציון הטיל צו איסור פרסום על פרטי החקירה וכל פרט מזהה של השוטרים המעורבים עד ליום שישי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מפקד נקודת טירה, רפ"ק דודי רוזנטל עדכן מזירת האירוע: "במהלך פעילות מבצעית יזומה של כוח משטרתי, שוטר זיהה קולות ירי, רץ לעבר מקורות הירי. הוא זיהה חשוד שבורח מהמקום וביצע פעילות מבצעית נחושה, של השוטר ושל הכוח, ובמהלך הפעילות הזאת בוצע ירי לעבר החשוד שהתברר שהוא מתנקש שביצע ירי מקרוב לעבר קורבן בעיר טירה שנפטר מפצעיו, בעקבות הירי החשוד שנורה נפטר."

עוד הוסיף כי "משטרת ישראל תמשיך לבצע את הפעילות הנחושה במטרה להילחם בעבירות האלימות והירי בעיר טירה".

———

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדינה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו לתת קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected] או כאן

5 תגובות

  1. כול כלב בא הזמן שלו שכול הערבים יכלו לאלף עזלזל פצצה מתקתקת נחש וווווטוב מאוד עד הערבי אחרון צריך לערוף לכם את הראש .

Back to top button