בריאותמבזקים

הגיעה מצפת לביקור בדימונה וילדה את בתה במרפאה בעיר

תושבת הצפון נכנסה ביום ראשון השבוע לקראת השעה 16:00 למרפאת כללית מיראז' בדימונה והודיעה בקור רוח לגב שלומית אטיאס מזכירת המרכז שהיא כורעת ללדת. הלידה התקדמה בקצב כל כך מהיר שבתוך פחות מחצי שעה אחר כך כבר חבקה תינוקת בריאה.

תושבת צפת שהגיעה לביקור משפחתי בדימונה, הגיעה ביום ראשון לקראת השעה 16:00 למרפאת כללית מיראז׳ לרפואה יועצת בדימונה כשהיא אוחזת בבטנה ומודיעה לצוות המרפאה כי היא כורעת ללדת, הצוות ביקש להזמין עבורה אמבולנס, היא מצידה ביקשה להיכנס לחדר פנוי במרפאה ושם להמתין, מנהלת הסיעוד הכניסה אותה לחדר רופא נשים ושם, בתוך מס׳ דקות כבר החלה ללדת.

האישה, בשנות העשרים לחייה תושבת צפת ואם לשני ילדים הגיעה למרפאה מלווה בבעלה, היא הוכנסה לחדר הרופא שם התיישבה על המיטה כשהיא מסבירה לצוות שהיא מרגישה שהיא כבר בפתיחה מלאה וכי התינוק או התינוקת עומדים להיוולד, היא עדכנה כי אינה יודעת אם הוא או היא במנח עכוז שכן לא נבדקה מעולם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הגב׳ יונה עמר, המנהלת האדמיניסטרטיבית במרפאה סיפרה : "האישה הגיעה אלינו כשהיא בתהליך לידה, היא התעקשה שהיא בסדר ומסתדרת אך אנחנו דאגנו להזמין אמבולנס במהירות האפשרית כדי לשמור עליה ועל התינוקת. כשהפרמדיקים נכנסו היא כבר הייתה בתהליך של לידה כשלצידה צוות המרפאה יחד עם רופאת העור ד״ר רותם סלומון שעשתה לה עיסוי להרגעה, הלידה התקדמה מהר, בתוך פחות מחצי שעה יצאה לאוויר העולם תינוקת בריאה שבכתה ובישרה לכולנו שהכל עבר בשלום"

"כל הצוות עדיין נרגש מאוד מהאירוע" המשיכה יונה עמר המנהלת האדמיניסטרטיבית במרפאה לספר ״היולדת ניהלה את האירוע..היא שמרה על קור רוח ולא רצתה לקבל עזרה, אנחנו מצידנו היינו ערוכים עם עם ערכת לידה, גם לפרמדיקים שהגיעו לא היה הרבה מה לעשות..הלידה עברה בשלום, ברוך השם שכולם בסדר, האמא בסדר, התינוקת בריאה וזה מה שחשוב, לאמבולנס שהגיע נותר רק לפנות אותן לבית החולים"

יונה עמר מנהלת אדמ׳ במרפאה, אלינה סולומונוב מנהלת סיעוד ושלומית אטיאס מזכירת המרפאה

תגובה אחת

Back to top button