חדשות הארץמבזקים

השר אוחנה בעקבות הפרסום: "לא ילך להם. אני כאן כדי להישאר"

"האם בעקבות הפרסום בדה-מרקר מהבוקר שר המשפטים הגיע לבית המשפט בתל אביב כדי לסגור הסדר טיעון?" כותב שר המשפטים אמיר אוחנה בהלצה בעמוד הפייסבוק שלו לאחר הפרסום בדה-מרקר ועונה, "לא. אבל אם שמים סימן שאלה בכותרת אפשר לכתוב הכל."

"ואחרי שקיבלתי את תשומת הלב שלכם, הנה הדבר החשוב שקרה היום" מסר השר אוחנה על ביקורו היום בבית המשפט המחוזי בתל אביב, "ביקרתי הבוקר בביהמ"ש המחוזי והשלום תל אביב. פגשתי את הנשיאים כב' הש' איתן אורנשטיין (המחוזי) וצחי עוזיאל (השלום), את סגני הנשיאים, השופטות והשופטים, הקהל הרחב וביקרתי באולמות השיפוט ובמזכירויות. שמעתי על המצוקות, האתגרים והתכניות. לסיום ביקרנו בתאי המעצר ושוחחנו עם עצורים ואסירים."

אוחנה הוסיף ואמר כי "בתי המשפט אינם זרים לי, הופעתי בהם פעמים רבות. מכהנים בהם שופטות ושופטים מצוינים העושים, יחד עם הצוות המנהלי שחשוב כאן להזכיר ולשבח, לילות כימים כדי להתמודד עם העומס הרב המוטל על כתפיהם, ולהגשים את אחד העקרונות היסודיים בחברה מתוקנת – עקרון הצדק. הודיתי להם על עבודתם ועל הרעיונות שהעלו לצמצום העומס על בתי המשפט. בעיני המפתח הוא בהעלאת הרף של מה שראוי להגיע לביהמ"ש ולקבל את המשאב הכ"כ יקר ומוגבל – זמן שיפוטי. איחלתי להם הרבה הצלחה רבה בפועלם החשוב."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"ולגבי הכתבה הממוחזרת מלפני כמה שנים" סיכם השר אוחנה, "אל דאגה, גם לפני שהייתי חבר כנסת הקפדתי לפעול כחוק. לא ילך להם. אני כאן כדי להישאר."

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב אף הוא לפרסום על אוחנה וצייץ בעמוד הטוויטר שלו: "כל מי שמשרת את הפלת הימין – מאותרג. כל מי שמעז לבקר את המערכת – פותחים נגדו תיק. מהמקפצה, בלי בושה."

צילום: דוברות שר המשפטים
צילום: דוברות שר המשפטים
צילום: דוברות שר המשפטים
צילום: דוברות שר המשפטים
צילום: דוברות שר המשפטים
צילום: דוברות שר המשפטים
צילום: דוברות שר המשפטים

Back to top button