מבזקיםפוליטי / מדיני

סגלוביץ: "התנהגותו והתנהלותו של נתניהו הכי קרובה לארגון פשיעה"

מפקד אגף החקירות והמודיעין לשעבר במשטרת ישראל וח"כ יואב סגלוביץ (כחול לבן) התארח היום (שבת) באירוע שבתרבות בפתח תקווה בהנחיית איתן דנציג ואמר "אני ממליץ שראש הממשלה שלנו לא יהיה קופירייטר. שיהיה ראש ממשלה שמנהל את המדינה. יש פה כמה דברים נוספים שצריך לנהל פה חוץ מכותרות בעיתון. כמו מערכת הבריאות, בתי החולים, השירותים הרפואיים ושירותי הרווחה. כל הדברים האלו לא מנוהלים במדינה תקופה ארוכה."

ח"כ יואב סגלוביץ באירוע שבת תרבות בפתח תקווה (ללא קרדיט)

ח"כ סגלוביץ הוסיף כי "בנימין נתניהו מתנהג כמו כל נאשם שאני מכיר מתקופתי במשטרה, תחילה תוקף את המשטרה, לאחר מכן את הפרקליטות ואת הפרקליטה שמטפלת בתיק ובסוף מסיים ביועץ המשפטי לממשלה. זה לא תהליך שונה מכל חשוד ונאשם שאני מכיר בהבדל אחד, הנאשם כאן הוא ראש ממשלה , הוא יושב על כסא ראש הממשלה, עם עוצמה של ראש ממשלה ועם מערכת שלמה שעוטפת אותו. הוא גם ממנה שרים שיביעו את דברו ועמדתו כחשוד."

לדבריו, "ההתנהלות והתנהגות של ראש הממשלה היא התנהגות הכי קרובה לארגון פשיעה, שימוש בכוח שלטוני להטיב את מצבו האישי, המשפטי והפוליטי. לא המדינה בחקירה, לא למדינה יש כתב אישום ולא לליכוד יש כתב אישום. יש אדם אחד, שמו בנימין נתניהו, ראש הממשלה גם שלי. המציאות בה ראש ממשלה נמצא בסיטואציה כזו וציבור גדול יותר לא אומר עד כאן, פה הכשל הגדול. חייבים לזכור המדינה חזקה יותר ממנהיגה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

17 תגובות

  1. יואב, תגיד עכשיו משהו ,, איך אתה מוכן לשבת ולהתראיין מול שולחן שעליו הונחה מפה מקומטת כל כך ?
    זה ממש לא מכובד.
    אם כבר יושבים ומדברים על עניינים ברומו של עולם, אז לפחות שזה יקרה בסביבה נאותה.
    אגב,,,יש מפות מבד אל קמט

  2. ליברמן וכל חברי מפלגת כחול לבן והאחרים, לא ממש מבינים את העובדה, שהם בעצמם משמשים כאנשי יחסי הציבור הטובים ביותר עבור נתניהו.
    הם כל הזמן משמיצים אותו והמילה עבריין, הפכה למנטרה.
    לא שמענו עד היום, מה המצע המדיני שלהם, או מהי המשנה החברתית, כלכלית, מדינית, לפיה הם ינהגו.
    לא שמענו מהם מילה אחת שתתיישב בתוך איזה משבצת ריקה בלב האזרח הפשוט.
    כל הזמן, הם עסוקים בנתניהו, בשרה וביאיר.
    עד שכבר האזרח הפשוט רוצה ללכת ולחבק את נתניהו ולהיות אפוד המגן שלו
    כן כן כן,, זה מה שאתם עושים שם בכנסת, אתם גורמים לנו לרצות לחרף את נפשנו בשביל ראש הממשלה, כי הוא מות מכל כיוון ובכל פרמטר אפשרי, הציבור רואה מהצד את הרעב האימתני של כולם לתפקיד זה או אחר , ובשביל זה מוכנים לשתות לנתניהו ולמשפחתו את הדם .
    אז למה שהציבור ירצה מנהיגים שדרכו על דם כדי לשבת על כיסאות בתול לישכות נחשקות.
    לא תודה !!!!!

  3. מר בנימין נתניהו עבריין ??
    נו באמת,, כשרוצים להוריד את. האדם מהדרגה האמיתית שלו, אומרים עליו הכול ועושים לו הכול.
    אם הוא עבריין בגלל חטאים קטנים, אז כולנו עבריינים, ללא יוצא מן הכלל.!!!

  4. מר שימשי ראש ממשלה הגון.דואג קודם לך ורק אחר כך לעצמו.פה התהליך הפוך.ביבי מתעניין רק בעצמו .לא מעניין אותו אם אתה חי או מת.כל מה שהוא גונב זה על חשבונך.במקום להשקיע בבריאות , בחינוך הוא דואג לעצמו.המטוס הפרטי עלה 700 מליון ועוד עשרות אלפים כל חודש לתחזוקה.בפריפריה יש מחסור ברופאים מוכשרים.היום נותנים לרופאים טובים תמריץ לעבוד בפריפריה.כבר הודיע ליצמן שזה יקוצץ.אם היית במקומם היית כועס מאוד.בחינוך המיוחד הורים מקבלים עזרה להשלמת קלינאי תקשורת מחוץ לשעות הלימודים.הפסיקו להם כי אין כסף.מה יותר חשוב איפה שרה תשב בטיסה ? או חיי אזרחים.

  5. שושי את מוכנה למנות משהו מכל המחמאות שאת מרעיפה על ביבי.לי כתושבת ישראל לא ידוע על כישוריו המהוללים של ביבי.להיפך למרות שאין לי שום קשר לכנסת ישראל לא ראיתי שום מעשה טוב שעשה להיפך רק נזק לכל הכיוונים.

  6. אוהדי ביבי מה יהיה אתכם?אתם סוגדים לעבריין.הוא מצפצף עליכם.אתם אומרים אמן.כל מה שהוא עושה אתם מנסים לחפש תירוצים למה הוא עשה זאת ? מאשימים את כולם חוץ ממנו.חבל במקום להשקיע את האנרגיות לטובת מדינת ישראל.אתם מדרדרים את המדינה למען ביבי.

  7. ברור לכול, שסגלוביץ' יודע בוודאות, שהוא יקבל את תפקיד השר לביטחון פנים, במידה ותקום ממשלה בראשות כחול לבן.
    כך שכל מה שהאיש יאמר או יטען , מכוון מטרה לתפקיד הנחשק, הכול אישי והכול תועלתני, כי ת'כלס, מה איכפת ליואב סגלוביץ' ממני או מעוד אלף אנשים כמוני ?!
    יש לו פנסיה שמנה מהמשטרה עם הטבות נלוות שחבל על הזמן ותוסיפו לו עוד משכורת של שר בממשלה, הבנאדם יסגור משכורת קרוב למאה אלף שקלים בחודש, וזה מה שהוא רואה בעיניים
    תאמינו לי שרק זה.
    אה,, וגם יהיה רשום לו ברזומה האישי, ניצב בדימוס במשטרת ישראל,,, שר בממשלת ישראל , זה הכול.

  8. הפוסל במומו פוסל
    מר סיגלוביץ השחצן.
    על ביבי אני לא יודע אולי גם הוא ארגון פשע
    אבל המשטרה שממנה אתה מגיע, הוא ארגון הפשע הגדול ביותר והאכזר ביותר במדינה

  9. התנהגותם והתנהלותם של אנשי כחול לבן ובראשם גנץ לפיד ואשכנזי הם שמזכירים ארגון פשע…ומי כמו סגלוביץ יודע זאת יותר טוב מכולם!!והמבין יבין.שבוע טוב ומבורך.

  10. התנהגות פרקליט המדינה וכל החונטה המשפטית הכי קרובה להתנהגות משטר האייטולות באירן , גם עליהם אסור לערער, ואי אפשר לפטר אותם, חסר לחונטה המשפטית שלנו , רק זקן גלימה וטורבן.

  11. מר סגלוביץ' היקר, ראשית תודה לך על שנות השירות שלך במשטרה למען ביטחון החברה
    דבר שני, לראש הממשלה אין קשר לכל הנושאים שסובלים מהזנחה בשל מצבו האישי, מר נתניהו לא אשם בדבר, בית המשפט טרם קבע זאת.
    נושאים רבים וחשובים מונחים לפיתחו של מר נתניהו, אתה מדבר על רווחה ובריאות, אני מדברת על ביטחון והגנה רב מערכתית על מדינת ישראל, הן באוויר, בים ביבשה.
    זאת כדי שתוכל לשבת בביטחה ובנחת לראיון בפתח תקווה בשבת.
    חבריך למפלגה לא ניחנו ביחסי אנוש טובים וגם לא בראייה מערכתית כוללת
    גם אתה כמוהם, התחלת לעסוק הרכילות ובהשמצות נטולות בסיס, אך ורק בשביל קידום אינטרסים אישיים פנים מפלגתיים.
    דבר אחרון, אולי כאיש משטרה המומחיות שלך הסתכמה באיך לשבור עבריין בחקירה ובכל האמצעים, גם אולי יצאת פיזית מהמשטרה, אך המשטרה לע יצאה ממך.
    גם הראייה שלך היא משטרתית וכל מה שלא נראה לך מיד מקבל אופי קרימינלי,
    בבקשה, תתחיל ללמוד איך להרפות מכל מה שהכרת קודם, ולא כל התנגדות בהכרח מאפיינת ארגון פשיעה.
    בבקשה, אל תכניס לכנסת ישראל את הלך הרוח שאליו התרגלת במשך שנים רבות .
    מר בנימין נתניהו, הוא ממשלת ישראל הטוב ביותר שכיהן ומכהן פה, זו אמת אבסולוטית.

  12. הוא חושב כמי שוטר הוא מבין כמו שוטר הוא בעצמו טייח מי נותן לו ולדעותיו חשבון רק האזרחים הקטנים שלאנתקלו במשטרה שמנפחת בצורה לא פרפורציונלית שבסוף היא תפול על הזה עברה מספיק שיש 333 עדי תביעה זה כבר אור את שלא רולטה רוסית

  13. אחד החוקים במדינת ישראל קובע: "אין הנאשם חייב להוכיח את חפותו בטרם הוכחה אשמתו". לכן על מפלגת "כחול-לבן" להביא הוכחות בפני הפרקליטות הממשלתית ורק אז היא תחליט אם אכן יש אמת בהאשמות נגד נתניהו שהוא מכחיש מכל וכל.

  14. לביתי אני מחפש חתן הגון נחמד וטוב , לראש ממשלה אני צריך אדם שיודע לנהל מדינה , לקשור קשרי חוץ , להבטיח את בקעת הירדן , וקשרים עם אמריקה , מצידי שיגנוב מליון כסף קטן , החרדים גונבים מיליארדים , ראשי עיר , מנהלים ,ראשי עמותות , כולם גונבים מליונים , אז שיקח מליוון קטן אחד והניחו לו לנהל מדינה. יש לחוקק את החוק הצרפתי שאין לתבוע ראש מדינה מכהן כל עוד הוא מכהן .

Back to top button