חדשות הארץמבזקים

משה לדור: "נתניהו מרסק את מערכת אכיפת החוק במדינה"

פרקליט המדינה לשעבר משה לדור התארח היום (שבת) באירוע "שבתרבות" בבאר שבע עם העיתונאי רועי כ"ץ ואמר כי "התופעה שהולכת ומאיימת עלינו יותר ויותר שאנשי מערכת האכיפה זקוקים לאבטחה אישית היא חמורה ומסוכנת."

פרקליט המדינה לשעבר, משה לדור. צילום: באדיבות עיריית באר שבע

בהמשך התייחס לטענות כנגד הפרקליטות ומערכת המשפט ואמר, "בהשוואה למערכות ציבוריות אחרות בארץ, הפרקליטות שאותה אני מכיר היטב היא מופלאה ברמת היושרה והאיכויות שלה. היא נהדרת ומופלאה בהשוואה למערכות אכיפה במדינות העולם. יש לנו רק להתגאות במערכת כל כך עניינית ונקייה משיקולים זרים".

בסיום דבריו אמר לדור כי "היועץ המשפטי לממשלה עם כל הצוותים במשטרה ובפרקליטות עוסקים מזה שנתיים-שלוש בפתולוגיה של אירועים בעבר, של עבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים, ויש מי שחושבים כמוני שהתיקים האלה הם בעלי חומרה יתרה, שהציבור לא מבין אותה כי הוא קנה ספינים לגבי המשמעויות של כל אחת מהפרשיות. ולא מבחינים בפיל שנמצא בחדר, בעבירה העיקרית, לא כזאת שנעשתה או בוצעה לפני שנתיים, שלוש או חמש, אלא כאן בשעה זו כל הזמן נעברת העבירה ותפקידו של היועץ המשפטי לממשלה זה לאכוף את הדין והנה כולנו מבחינים בכך שכאן ועכשיו נעברת עבירה על ידי ראש ממשלת ישראל כאשר הוא בעת ובעונה אחת מנהל את המדינה, על כל המורכבויות והאתגרים שהוא צריך להתמודד איתם ובמקביל על אחד התחומים שהוא מופקד עליהם, אחראי עליהם, מערכת האכיפה, משרד המשפטים, המשטרה תצליח למלא את שליחותה, הוא עושה בדיוק את ההפך. הוא מרסק אותה ובא בטרוניות על מה היה לפני 10 ו-15 שנה, הוא לא עשה את זה עד עכשיו ב-10 השנים האחרונות".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

צפו בדבריו המלאים של פרקליט המדינה לשעבר משה לדור

(צילום: באדיבות עיריית באר שבע)

2 תגובות

  1. משה, לדור ודור ייזכרו הוא וחבריו ניצן ומנדלבליט וזילבר לדראון עולם.

  2. הלוואי וזה נכון הגיע הזמן לרסק את מערכת עקיפת החוק המושחטת מכולם .
    בעלי ההון
    מערכת המשפט
    המשטרה
    והתקשורת
    עושים יד אחת כדי לגזול את העם היושב בציון

Back to top button