מבזקיםרצועת עזה

דובר חמאס: ההתנגדות תביא לכישלון מדיניות הכיבוש בכל פעם מחדש

דובר חמאס חאזם קאסם הגיב הבוקר (ראשון) לתקיפות של צה"ל הלילה ברצועת עזה בתגובה לירי הרקטות אמש לעבר שדרות ויישובי שער הנגב ואמר כי "ההפצצה שביצעו כוחות הכיבוש ברצועת עזה הלילה היא המשך התוקפנות כלפי עמנו. ניסיונות הכיבוש לא יצליחו לשנות את המשוואה בשטח וההתנגדות תביא לכישלון מדיניות הכיבוש בכל פעם מחדש. העם שלנו יגבר במאבק הזה על הכובש הציוני".

דובר חמאס, חאזם קאסם

אתמול, בשעה 20:54 נשמעה אזעקת צבע אדום בשדרות וביישובי המועצה האזורית שער הנגב. שלוש רקטות ששוגרו מרצועת עזה יורטו בהצלחה על ידי לוחמי מערכת כיפת ברזל. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לאישה כבת 40 וילדה כבת 10 (אם ובתה) שנחבלו קל מאוד בגפיים ובגבר כבן 27 שנחבל גם הוא קל בדרכם למרחב מוגן. בנוסף טופלו ע" צוותי מד"א שני נפגעי חרדה ונפגעת חרדה נוספת כבת 54 שנחבלה אף היא בדרכה למרחב מוגן הובאה מאוחר יותר לבית החולים ברזילי באשקלון.

פורום רשויות העוטף ושדרות הגיבו אמש לירי הרקטות ומתחו ביקורת קשה על התנהלות הממשלה "הערב ראינו שוב את ההרתעה הקלוקלת ואת המדיניות הכושלת בטיפול במצב הביטחוני בעוטף", אמרו, "אנו נמשיך לפעול ולהיאבק עבור זכותם של כלל תושבי העוטף לחיים נורמליים ולביטחון בסיסי. עשרות אלפי מתושבי מדינת ישראל בסכנת חיים כבר עשרים שנה והפוליטיקאים עסוקים במשחקי הכיסאות במקום להתמקד בנושא הבהול של ביטחון תושבי המדינה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
תקיפת צה"ל הלילה ברצועת עזה. צילום: סוכנות הידיעות הפלסטינית "שיהאב"
תקיפת צה"ל הלילה ברצועת עזה. צילום:qudsnet

Back to top button