בריאותמבזקים

הסרת קעקועים בלייזר – להכיר את הטכנולוגיות המובילות

עשיתם קעקוע לפני שנים ואתם ממש מתחרטים עליו? קעקעתם שם של אהוב שכבר מזמן לא חלק מחייכם? מעוניינים לטשטש קעקוע קיים? זה אפשרי! באמצעות טכנולוגיית הלייזר המתקדמת בעולם ( PICOWAY ו- FOTONA QX MAX) המאושרת על ידי ה-FDA האמריקאי, ה- CE האירופאי, מכון התקנים הישראלי ומשרד הבריאות, ניתן לראות תוצאות כבר לאחר טיפולים ספורים. המכשירים המתקדמים והיקרים בעולם, מסירים את כל גווני הקעקועים לרבות ירוק, כחול וצהוב הנחשבים ל"עקשניים" וקשים להסרה.

תוצאות מעולות במספר טיפולים קטן

חשוב לדעת כי מכשירי לייזר לא תקניים עובדים לרוב על עוצמת חום מוגברת העלולה לגרום לצלקות. מכשירים אלו ברוב המקרים אינם מסירים את כל גווני הקעקועים ביניהם ירוק, כחול וצהוב. לעומתם, מכשירי הלייזר PICOWA ו- FOTONA QX MAX מבוססים על הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם והם פועלים באמצעות גלים אקוסטיים ולא באמצעות חום מוגבר, עובדה ההופכת אותם לבטוחים ומאושרים לשימוש ועומדים בתקנים המחמירים ביותר. המכשירים מבוססים על טכנולוגיית "פיקו שנייה" המפרקת את הקעקועים לחלקיקים זעירים וזאת באמצעות פולסים של טריליונית השנייה אותם מסלק הגוף בתהליכים טבעיים. הטכנולוגיה מאפשרת הסרת כל גווני הקעקועים תוך זמן קצר ללא צלקות וללא תופעות לוואי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תוכלו למצוא את מרכזי אתר דוקטור חן בפריסה ארצית לטיפול הסרת קעקועים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר של PICOWAY ו FOTNA QX MAX בכל רחבי הארץ סניפים ב: באר שבע, תל אביב, ראשון לציון, נתניה, עפולה, חיפה, אריאל, חצור הגלילית.

הסרת קעקועים על בטוח

למכשירי הלייזר של PICOWAY ו-FOTONA QX MAX תקנים עולמיים ביניהם ה-FDA, ה-CE, מכון התקנים הישראלי ומשרד הבריאות. הפעלה על ידי צוות מיומן ומנוסה בטיפול הסרת קעקועים בלייזר מאפשרת הגעה לתוצאות אופטימליות. המכשירים הנחשבים למתקדמים וליקרים בעולם, מסירים את כל גווני הקעקועים ביעילות ומהירות תוך מספר טיפולים מועט. (התלוי בגודל הקעקוע, מיקומו, גווני הקעקוע, עומקו וסוג הדיו בו השתמשו לצורך הקעקוע). המכשירים מסירים את כל הצבעים כולל צבעים עקשניים כגון : כחול, ירוק, לבן וקעקועים שמכשירי לייזר מהדור הישן לא הצליחו להסיר

כל היתרונות של הסרת קעקועים בלייזר עם טכנולוגיית PICOWAY ו- FOTONA QX MAX

טכנולוגית הלייזר החדשנית, נחשבת לטיפול המתקדם מסוגו בעולם המאפשר חדירה לעומק הפיגמנט בכל גווניו וסוגיו והסרתם מהשורש. המכשירים הפועלים בטכנולוגיות המתקדמות הנחשבות לפסגת הטכנולוגיה בעולם בתחום טיפולי הסרת קעקועים, מאפשרים הגעה למקסימום תוצאות במינימום טיפולים. השיטה המתקדמת אינה מותירה צלקות ואינה כרוכה בתופעות לוואי. צבעי הפיגמנט המפורקים באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת, מסולקים בצורה טבעית מהגוף.

מקסימום תוצאות במינימום טיפולים

קרן הלייזר של מכשירי ה-PICOWAY ו-FOTONA QX MAX מפרקת את הקשר של הפיגמנטים בשכבות התת עוריות ומפרידה אותם מהחלבונים כך שצבעי הדיו של הקעקוע מתמוססים ומסולקים בצורה טבעית מהגוף. בין היתרונות הבולטים של הטיפול במכשירים אלו:

• טיפול קצר וממוקד ללא צורך בזמן החלמה המאפשר חזרה מהירה לשגרה.

• טכנולוגיית לייזר המתקדמת והבטוחה בעולם, מאושרת על ידי כל תקני הבריאות העולמיים ומבטיחה תוצאות מהירות תוך זמן קצר

• הטיפול מתבצע לאחר אלחוש העור באופן מקומי בלבד.

• הטיפול מתבצע במסגרת קליניקה ללא צורך בחדר ניתוח וכרוך באי נוחות מינימלית

• יכולת הסרת קעקועים עמידים ביותר וצבעוניים אשר שיטות אחרות נכשלו בהסרתן.

• הטיפול מתאים לכל סוג וצבע עור

• נוחות אופטימלית ברמת כאב נמוכה הודות לטכנולוגית PICOWAY המשתמשת באנרגיה נמוכה

• טיפול מתאים לכל סוגי הקעקועים

• תוצאות מושלמות בכל גווני העור, סוגיו ובכל אזור בגוף

• השליטה המתאפשרת בגודל הפולס (בין 0.2-0.5 מ"מ) מאפשרת הסרה מדויקת של הקעקוע או רק חלק ממנו אם המטופל מעונין בכך.

• הפולסים שמועברים במכשירי PICOWAY ו- FOTONA QX MAX הם מהירים ואינם פוגעים בעור. הטיפול אינו גורם לצלקות או פיגמנטציה.

• מספר טיפולים הקצר ביותר מבכל טכנולוגיה אחרת

• השיטה המתקדמת והיעילה ביותר בעולם

כמה טיפולים נדרשים לצורך הסרת קעקוע בלייזר?

כמות טיפולי הסרת קעקועים בלייזר הנדרשת תלויה במיקום הקעקוע, גודלו, הצבעים המרכיבים אותו, כמותם, עומקם, ואיכות הדיו בו נעשה שימוש לצורך הקעקוע. יכולת המיקוד של המכשירים המתקדמים היא מהגבוהות ביותר והיא מאפשרת הגעה לתוצאות טובות ואסתטיות גם באזורים רגישים שלא אפשרו הסרה במכשירים אחרים. המכשירים המתקדמים מאפשרים טיפול ממוקד ביחידות מיקרוסקופיות של אחד חלקי מיליארד בפיגמנט הצבע, עובדה המאפשרת תוצאה מדויקת ואסתטית במיוחד והגעה לתוצאות מושלמות.

הסרת קעקועים בלייזר ברשת המרכזים האסתטיים אתר דוקטור חן

המומחים של רשת המרכזים האסתטיים אתר דוקטור חן בפריסה ארצית, מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ ללא כל התחייבות בה תקבלו הדרכה ומידע אודות הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם להסרת קעקועים בלייזר. הטיפול מתבצע באמצעות מכשירי הלייזר החדשניים בעולם המאפשרים הסרה לצמיתות של כל קעקוע במינימום טיפולים ובמחירים האטרקטיביים ביותר. טיפולי הסרת קעקועים בלייזר ברשת המרכזים האסתטיים אתר דוקטור חן מותאמים אישית לכל מטופל בהתחשב בגודל הקעקוע, צבעיו, מיקומו ועומקו וזאת על מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר בזמן הקצר ביותר.

Back to top button