מבזקיםתנועה ותחבורה

מבצע אכיפה במועצה אזורית מגידו: נאבק, נפעל ונמגר את התופעה

במועצה אזורית מגידו נלחמים בכלים המוטוריים המסכנים חיי אדם ופוגעים בטבע ובחקלאות. מבצע נרחב נערך בסוף השבוע בשטחי המועצה האזורית הסמוכים לנחל קיני וקיבוץ מגידו ביחד עם משטרת ישראל וכוחות ביטחון רבים. ראש המועצה איציק חולבסקי התייחס למבצע האכיפה ואמר: "נמשיך לקיים פעילות נחושה להבטחת הבטחון בשטחי המועצה".

אתמול (שבת 7/12) התקיים מבצע אכיפה רחב היקף בשיתוף כוחות בטחון רבים, בנוכחות ראש המועצה איציק חולבסקי ובהובלת מחלקת הביטחון בראשות הקב"ט אליאב נהרי ובפיקוד מפקד תחנת משטרת מגדל העמק.

צילום: דוברות מגידו

מבצע האכיפה התקיים בשיתוף של מחלקת הבטחון של המועצה ,משטרת יוקנעם עלית ורמ"ג מגדל העמק, מש"קי מג"ב, סיירת ירוקה, רט"ג, קק"ל , פרשים ועשרות מתנדבים. הכוחות הסתייעו ברחפן, מסוק וצוות בילוש, המבצע התפרש בשטח רחב והונחו מחסומים בשטח.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במשך מבצע האכיפה נרשמו דוחות תנועה על ליקויים כמו קשת התהפכות, קסדות, לוחיות זיהוי, רישוי והתקני ריסון.

צילום: דוברות מגידו

אליאב נהרי אמר בנוגע למבצע האכיפה: "נמשיך עם מדיניות האכיפה ושמירה על השטחים הפתוחים של המועצה, למנוע התפרעות של הכלים המוטוריים הפוגעים במטיילים וגורמים נזקים לשדות החקלאיים ולדרכים. תודה לכלל הכוחות שנטלו חלק באירוע ובמיוחד למש"קים ויגאל כהן על ביצוע תוכניות הפקודה וגיוס הכוחות "

ראש המועצה חולבסקי אמר כי "מטרתנו להרתיע נהגים מתפרעים על מנת לעקור את התופעה הזאת מהשורש. המרחבים הגדולים של המועצה מושכים אליהם את נהגי הטרקטורונים וחלקם נוהגים כאן בפראות במקומות שעלולים לפגוע בחיי אדם ופוגעים בערכי נוף ,טבע וחקלאות . אנו נאבק, נפעל ונמגר את התופעה בכל האמצעים. אני מעריך מאד את ההתגייסות וההתנדבות למבצע החשוב במשך שעות ארוכות בשבת , תודה לאנשים הנהדרים שהשתתפו במבצע החשוב והמוצלח".

צילום: דוברות מגידו

Back to top button