חדשות הארץמבזקים

בנט נפגש עם מתגייסים בבקו"ם, בביקורו הוענקה לו תמונה מיום גיוסו

שר הביטחון, נפתלי בנט, ביקר היום (ראשון) בבסיס הבקו"ם, שם פגש את המתגייסים לחטיבות הקומנדו והצנחנים. בביקור השתתפו גם ראש אגף כח האדם בצה״ל, אלוף מוטי אלמוז, ראש חטיבת התכנון ומנהל כח האדם, תא״ל אמיר ודמני, מפקד מיטב, מח״ט הקומנדו ומח״ט הצנחנים.

במהלך הביקור, הוענקה לשר תמונה מיום גיוסו לסיירת מטכ״ל, 02 באוגוסט 1990.

צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון
צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון

בשיחה עם המתגייסים, אמר השר בנט: "אתם האנשים הטובים ביותר שיש לעם ישראל. ההתחלה היא קשה אבל היא גם מדהימה. לעיתים יהיו סיטואציות מוזרות, אבל צריך גם להנות מהמצב ולהבין שאתם נכנסים לעולם חדש. אני יכול לתת לכם כמה עצות: הראשונה היא לא להתייאש מהמחשבה שיש עוד 3 שנים אלא להתרכז כל פעם במשימה הנקודתית שלפניכם."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"השנייה", הוסיף בנט, "היא להבין שאתם לא רק תורמים לעם ישראל אלא גם בונים את החוסן הפנימי שלכם וזה ״השריר״ החשוב ביותר, זה ילווה אתכם לכל השירות ולכל החיים."

לדבריו, "הדבר השלישי הוא להבין שאתם קבוצה, באימונים וגם בקרב. הכלי הוא עזרה הדדית אחד לשני, זו לא תחרות. בכל יום שישי, כשתיסעו הביתה ותראו בניינים בדרך, תדעו שבזכותכם כל אזרחינו יכולים לחיות בשקט את חייהם במדינה היהודית שבארץ ישראל. יש לכם מפקדים מעולים, הטובים ביותר שיש במדינת ישראל. תסמכו עליהם. הם יודעים מה ואיך צריך לעשות. אני סומך עליכם".

צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון
צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון
צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון

Back to top button