חדשות הארץמבזקים

התקבל דיווח בלתי ברור והשיחה נותקה, כך אותר ע"י המסוק משטרתי

במוקד 100 של משטרת ישראל התקבלה קריאה בלתי ברורה מגבר שהיה מעורפל ומסר שהוא היה מעורב בתאונה בכביש 6 ואז השתנק והשיחה נותקה, נעשו ניסיונות לחייג אליו ולהשיגו אך לא היה מענה. למוקד הייתה הבנה חלקית בלבד של מיקומו של הגבר וניסיונות ממושכים לקבל ממנו מיקום מדויק עלו בתוהו.

כוחות משטרה רבים ואמבולנס הוזנקו לאזור המשוער והחלו סורקים את הכבישים בסביבה. בשל החשש לחייו של הגבר, הוזנק מסוק משטרתי מהמערך האווירי של משטרת ישראל והחל ביצוע איכון סלולרי של מיקומו.

לבסוף אותר הרכב בתעלה עמוקה סמוך למחלף עין תות על ידי המסוק והכוחות הקרקעיים הופנו אליו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הגבר פונה מהרכב לבית החולים רמב"ם שם נמסר כי מצבו קל.

במשטרת ישראל הדגישו כי היא תעשה הכל כדי להציל חיי אזרחים, ולא תהסס להפעיל אמצעים או כוחות על מנת לאתר ולהגיש עזרה לאזרח המצוי במצוקה. באירועים בהם קיים חשש לחיי אדם כל דקה היא קריטית ומשימת הצלת חיים היא בראש סדר העדיפות של כל אחד משוטרי משטרת ישראל.

משטרת ישראל ממליצה להתקין את אפליקציית "100-חירום" במכשירים הסלולריים. האפליקציה מאפשרת, בלחיצת כפתור, לכוחות המשטרה, לאתר את מיקום המכשיר באופן מיידי ולחסוך דקות קריטיות במקרה של הצלת חיים.

תגובה אחת

  1. כל הכבוד למשטרת ישראל , על נכונותה להגיש עזרה לאזרחים הנתונים במצוקה , ומציעה לאזרחים להתקין בפלאפון שלהם , אפליקצית חירום "100" , שמאפשרת לשוטרים , לאתר את האזרח הנתון במצוקה .

Back to top button