מבזקיםפוליטי / מדיני

נתניהו: "תתעשתו! צריך למנוע את הבחירות המיותרות האלה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר הערב (שני) כי "עברו 84 יום מאז הבחירות. בכל הזמן הזה בני גנץ ויאיר לפיד סירבו לכל הצעה שהצענו, הצעות נדיבות ומרחיקות לכת. הם סירבו לכל הצעה להקים ממשלת אחדות לאומית רחבה. עכשיו, כשנותרו רק יומיים, 48 שעות עד שפג הזמן, הם מעמידים תנאים לעצם קיום השיחות."

נתניהו הוסיף כי "זה ברור לצערי שהם לא רוצים להקים ממשלת אחדות לאומית רחבה, ממשלה שיש לה הזדמנות היסטורית להשיג הסכם הגנה עם ארה״ב ולהחיל את הריבונות הישראלית על חלקים נרחבים מיהודה ושומרון – זה מה שהם מסרבים לו וזה מה שהם מנסים להסתיר מעיני הציבור."

"אני קורא להם להתעשת, אפשר לעשות מאמץ אחרון, ואני חושב שגם אביגדור ליברמן צריך לעשות מאמץ אחרון – צריך למנוע את הבחירות המיותרות האלה ולהקים ממשלה לאומית חזקה למדינת ישראל." אמר נתניהו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

2 תגובות

  1. נתניהו חושב. שכולם טפשים ורגשנים. אם כחול לבן היו מצטרפים לממשלה בראשותך כיש בה רוב לגוש ,מפלגת כחול לבן הייתה נבלעת ונעלמת. . באספקט המוסרי האחוד היה נותן לך תעודת יושר שלא מגגיעה לך ביבי.

  2. בתיקווה שתורכב ממשלה, אחרת עם ישראל יהיה עסוק כל הזמן , רק בבחירות ; במקום לקדם רעיונות איכותיים ויחודיים , לביטחון מדינת ישראל , ולכלכלה שלה .

Back to top button