חדשות הארץמבזקים

סער ב- E1: כל מי שמתנגד לבניה כאן רוצה בהקמת מדינה פלסטינית

חבר ועדת חוץ ובטחון ח"כ גדעון סער אמר היום (שלישי) במהלך ביקורו באזור E1 ואמר: "אני רואה את הדברים בצורה מאוד פשוטה. המערכה על E1 היא למנוע את הרצף הטריטוריאלי הפלסטיני ומצד שני להבטיח רצף טריאטוראילי בין ירושלים למעלה אדומים וזו נקודה אסטרטגית ראשונה במעלה."

סער ציין כי "הפלסטינים ממשיכים לבנות בבניה בלתי חוקית וזה מאבק על לב הארץ. כל מי שמתנגד לבניה כאן, זה מי שרוצים בהקמת מדינה פלסטינית בלב ארץ ישראל. זה הופך את זה לסוגיה המשמעותית ביותר. יש לנו היום חלון הזדמנויות מסוים ובו חייבים להיות ברורים בשאלות הליבה ואי אפשר להניח שיש לך ממשל ידידותי יותר ואם אתה לא עושה ולא עושה אתה מאפשר לאחרים לקבוע את גורל ארץ ישראל."

סער הדגיש כי "זוהי סוגיה שהיתה בעבר במוקד העניינים אבל היא חשובה באותה מידה. אני חושב שהגורמים הבינלאומיים המתנגדים לבניה כאן ובגבעת המטוס בירושלים, מתנגדים מאותו טעם כדי לשמר רצף טריטוריאלי פלשתיני ולא לשבור אותו. ההתנגדות היא אותו הדבר ממש כמו הר חומה. דין גבעת המטוס כדין הר חומה, דין E1 כדין הר חומה. אני מתחייב לטפל בדברים אלו. מאחר שאנו מזהים את זה כסכנה, בוודאי, אנו אנשי הליכוד אנחנו חייבים לטפל בזה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לסיכום אמר ח"כ סער כי "היו החלטות אמריקאיות שלראש הממשלה יש חלק על ההישגים, יחד עם זאת אני מתייחס לדברים שתלויים בנו למען ארץ ישראל. דברים שאפשר לבצע ואם לא נבצע בתקופה הזו, אנו נתחרט על כך בעתיד."

צילום: דוברות חה"כ

תגובה אחת

  1. לאחר האיומים של האירנים שימחקו את תל אביב.כדאי לכולם לעבור ליהודה ושומרון

Back to top button