צרכנות

איתור רטיבות בחורף

חדירת גשם ורטיבות בכלל לבית או למבנה, הן בעונת החורף הגשומה והן בקיץ, היא אחת הבעיות הנפוצות בבתים פרטיים ובבנייני מגורים משותפים כאחד. איתור נזילות ורטיבות בכלל המתבצע במהירות ובצורה מקצועית, עשוי למנוע בעיות קשות בעתיד למבנה עצמו וגם לדיירים בו. הסכנה נובעת הן מהפגיעה במבנה עצמו, שעלולה להחליש אותו ולפגום ביציבות שלו והן מהעובדה שהדיירים המתגוררים במקום שהלחות בו גבוהה, חשופים לבעיות בריאותיות שונות הנובעות מהלחות הגבוהה ילדים ומבוגרים כאחד עלולים להיות מושפעים לרעה ולחלות בעקבות חשיפה לרטיבות לאורך זמן. מהן הסכנות הכרוכות בחדירת גשם או כתוצאה מהתפתחות של רטיבות במבנה, ובפרט בעונת החורף? כיצד ניתן לבצע איתור נזילות מים במבנה? איך ניתן לקבוע האם מדובר בהתפתחות של נזילות מהגשם או כתוצאה מבעיה במבנה עצמו ובצנרת הולכת המים שבתוכו?

רטיבות בחורף והסכנות הכרוכות בה

קיומה של רטיבות בבית, ולא משנה באיזו עונה של השנה מדובר, עלול לגרום לשני סוגים של בעיות: הסוג הראשון – בעיות במבנה עצמו, החלשת היסודות והקירות והפיכת המבנה למסוכן לשהייה ולמגורים. הבעיה השנייה, שהיא לא פחות חשובה ומסוכנת, הינה הבעיה הבריאותית שהרטיבות עלולה לגרום לדיירים במבנה ולשוהים בו. קיומה של רטיבות בהחלט מסכן את היציבות של המבנה, וככל שהרטיבות מתפשטת וככל שהיא איננה מטופלת, הדבר מגדיל את הסכנה. וכיוון שרטיבות לעולם איננה נעצרת במקום אחד והיא נוטה להתפשט, ברור שהעדר טיפול מגדיל את הסכנה למבנה. הרטיבות מחלישה את החוזק של הקירות ופוגעת ביציבות שלהם. רטיבות שמתפשטת וחודרת אל תוך הקירות פנימה, מסכנת גם את השלד של המבנה ומחלישה אותו. זאת, באמצעות חלודה הנגרמת לשלד הברזל של המבנה. באשר לבריאות – הרטיבות עלולה להשפיע לרעה על דיירים הסובלים מראומטיזם ומחלות דומות מצד אחד, ולהחמיר את הבעיות בקרב חולים הסובלים מבעיות נשימה מצד שני.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

איך מאתרים רטיבות ונזילות במבנה

אף שאיתור רטיבות ונזילות במבנה עשוי להיראות עניין של מה בכך, הרי שמדובר במשימה מורכבת למדיי. ואם בקיץ היא קשה, על אחת כמה וכמה בחורף, שאז יש נטייה לייחס את הרטיבות לגשם. בעבר הלא רחוק, הדרך הטובה ביותר לבצע איתור רטיבות או איתור נזילות במבנה, הייתה באמצעות הסתייעות בניסיון ובידע של השרברב, והיכולת המקצועית שלו בנושא. ואולם לאחר שבעל המקצוע איתור את האזור הנגוע ברטיבות, היה צורך לחפור בקירות על מנת לאתר את מוקד הרטיבות עצמו ולטפל בו. נכון להיום. איתור נזילות ורטיבות במבנה מתבצע באמצעות מכשור מתוחכם, המאתר באופן מדויק את מוקד הרטיבות ומאפשר לבעלי המקצוע לבצע פעולת חפירה, תוך התמקדות באזור הבעייתי ובטיפול בו. במקרים מורכבים או כשמדובר בצנרת עמוקה ומסובכת, ניתן להסתייע במכשור הכולל גם מצלמות וברובוטים שניתן להחדיר לתוך הצנרת. ככל שאיתור מוקד הרטיבות מתבצע במהירות רבה יותר, כך ניתן לטפל בו בקלותו להימנע מהנזק שרטיבות ממושכת עלולה לגרום למבנה.

איתור נזילות בחורף

אם איתור רטיבות ומציאת נזילות מהגשם הוא עניין מסובך בכלל, הרי שבחורף הוא מסובך על אחת כמה וכמה. זאת, במיוחד בחורפים גשומים או אחרי תקופה ממושכת של גשם. למרות זאת, איש מקצוע מנוסה יודע להבדיל בין סוגי הרטיבות השונים ולאתר באופן מדויק את התקלה בצנרת ולבצע את העבודה הנדרשת על מנת לטפל בה. אם יש לך עניין לאתר ולטפל בנזילות בבית או במבנה, זה המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כבר כעת ואנשי המקצוע שלנו יחזרו אליך בהקדם. הם יסייעו לך לאתר את מוקדי הרטיבות ולטפל בהם במהירות וביעילות.

תגובה אחת

  1. המאמר היה אינפורמטיבי, קיבל כל כך הרבה מידע מהמאמר ואני גם רוצה להוסיף משהו מידע שעכשיו אין הרבה אינסטלטור מקצועי בחוץ אבל אני מכיר אחד והם עובדים בצורה כל כך מקצועית. להלן קישור האינטרנט: https: //www.meaterms.com/ תוכל לבקר למידע נוסף. פנה אליהם לקבלת שירות באיכות טובה.

Back to top button