חדשות הארץמבזקים

נתניהו: "כנראה שאין גבולות, שי ניצן חייב להתנצל מייד"

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר הערב (רביעי) כי "מזעזע ששי ניצן השתמש בקורבנות אונס כדי להצדיק את מסע הצייד האובססיבי שלו נגדי. כנראה שאין גבולות בניסיון להפיל את ממשלת הליכוד בהנהגתי. שי ניצן חייב להתנצל מייד – וקודם כל כלפי קורבנות של פשעי אונס."

את הדברים אמר נתניהו לאחר שהערב במהדורת החדשות של ערוץ 12 שודר קטע מתוך ראיון עם שי ניצן בו הוא מחה על הטענות נגד מערכת המשפט ואמר כי לא ייתכן שההליך המשפטי יקבע על ידי הציבור בישראל בקלפי. צפו בקטע ששודר בערוץ 12. הריאיון המלא ישודר באולפן שישי, ביום שישי ב-20:00.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

9 תגובות

  1. אתה כבוד ראש הממשלה חייב להתנצל על שגררתה את מדינת ישראל בפעם השלישית לבחירות. לשטתך אנשי סדום צודקים ואילו לוט הוא החוטא הגדול. ספר התורה מנסה חחנך אנשים שכמותך שהמוסר האולטמטיבי עולה.על החוק היבש. מה גם שאין לך אומץ לעמוד למשפט לאלתר ואתה מחפש דרכים לחמוק ממשפט ולהחזיק בקרנות המזבח
    פעולו מסוג זה אופיניות לעברין שיודע שהוא עברעל החןק ובמקרה זה גם על חוקי המוסר

  2. אני לא חושב שביבי צריך להיתפנות או להיתפטר הוא רק חשוד אני חושב שיש חוק חסינות לא סתם הכל מושחת בפרקליטות במשטרה ובתי המשפט יש אכיפה בררנית ויש הרבה דוגמאות וכל עוד העם בוחר בו הוא יהיה ראש ממשלה להבדיל משאר הרשויות שהזכרתי לעיל ששם אין בחירות ושזה עובר בירושה כאילו החוכמה והצדק עברו בגנים אצלם כל עוד הוא נבחר ציבור או מכהן כראש ממשלה לא צריך להעסיק אותו בכל מיני התעסקויות משפטיות שהוא יסיים תעמדו אותו למשפט כאילו האשמות האלה הם כאלה חמורים שאי אפשר לחכות בקיצור "השמאל עושה הפיכה"
    לא מצליחים בקלפי מנסים בדרכים אחרות

  3. לבין אוהב את ביבי הוא משיח דוד אך אחד לא יפיל אתו אלהים אוהב אתו נקודה לא משטרה לא פרקליטות נקודה הוא יצא זכאי נקודה למ ה אלהים אוהב אתו נקודה בה ולא תרם למגניה ילכלכית מדניתיבטחוני אין חאמתחלפי נגד ערב רב ערבים עם יהודים נקודה הוא לוקח רטשממדלה שד'לדעת נקודה אלהים אוהב אתוא

  4. שי ליצן. המשמעות של תפרו לי תיק הוא שאתה והפרקליטות חיפשתם רק את נתניהו בשביל להפיל את שלטון הימין. איפה המליונים שגנב ליברמן ? למה לא נפתחת חקירה בעיניינו. כנ"ל אהוד ברק. ועוד שורה של חכי"ם מהשמאל שגנבו מליונים ואתה לא עושה שום דבר. הכל כבר שקוף. הציבור בישראל לא טיפש. כל נשיאי ישראל מהשמאל אף אחד לא נחקר אפילו שהיה הרבה במה לחקור. עד שהגיע אחד מזרחי ושמו קצב פתאום ההיא נזכרה להתלונן . מי הניע אותה לעשות זאת אם לא החונטה השמאלנית. רוב הציבור בארץ איבד את האמון במערכת המושחתת שלכם . תתביישו …

  5. שי צודק. ביבי זמנך עבר.לא אשכח לך את האצבע שאתה וכל מפלגתך הצבעתם נגד שכר מינימום כנגד הנכים הקשישים שנתנו את כל כולם למדינה.

  6. באמת אין גבולות!!! לך אין גבולות… המדינה מתגלגלת בפעם השלישית לבחירות בגללך! ואתה ממשיך להתעסק בעצמך! חוצפה של בנאדם. מרגע לרגע אתה רק הורס לעצמך את הסיכוי לזכור שאי פעם עשית פה משהו טוב. אתה בסוף תיזכר כראש הממשלה השנוא והגרוע ביותר שהיה למדינת ישראל! פנה כבר את הכיסא… יא דבק. בכל העולם כבר צוחקים עלייך!

  7. ראש הממשלה, ביבי, תעשה טובה, לכולנו, תפרוש עד המשפט, תחזור, אם לא היה כלום, תחזור, תקבל ננונו, קנס , זה שיעור לחיים,

Back to top button