צרכנות

כהקסם של אנטליה

זה לא סוד שרוב הישראלים מחפשים לחודשי הקיץ חופשות בנוסח 'הכל כלול' בהן הם יקבלו כמה שיותר פינוקים בכמה שפחות כסף. כבר לא מעט שנים שטיסות מישראל יוצאות אל אי כזה או אחר שמנסה לענות על הדרישות (ולעיתים גם מצליח) אבל בואו נודה באמת- אנטליה הייתה ונשארה מלכת ה'הכל כלול' הבלתי מעורערת, ואחרי שנות נתק רבות הגיע הזמן לחזור למקור.

היו ימים

רבים בוודאי זוכרים את השנים שבהם היחסים בין המדינות היו הדוקים, ועשרות טיסות לאנטליה יצאו מידי יום בקיץ. בתי המלון באנטליה הציעו את החבילות הכי מפנקות שיש והיו גדושים בישראלים. מאז חלו לא מעט תפניות והיחסים בין ישראל לטורקיה השכנה התקררו, אבל המלונות רק הלכו והשתדרגו באופן כזה שלא מותיר לנו ברירה אלא להשאיר את היחסים המתוחים מאחור ולפנק את עצמנו בחופשה המושלמת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ומה היום?

דילים לאנטליה  hקחו אתכם לגן העדן הטורקי בטיסה שאורכת כשעה בלבד, וידאגו לכם למלון יוקרתי ומפנק ברמת חמישה כוכבים, וכל זה במחיר שלא יעשה שמות בחשבון הבנק שלכם. המילה 'מלון' בעצם לא מספיק מדויקת, אז בואו נחדד- רוב המלונות בטורקיה הם קלאבים דמויי ארמונות פאר, שטחים עצומים וסגורים של מבנים ללינה, מסעדות, חוף ים, פארק מים ובריכות, מתחם פנאי ועוד. הרבה מהמלונות מנסים גם לבדל ולייחד את עצמם עם קונספט מסוים או הבאת אמנים להופעות וכדומה, כך שצמד המילים 'הכל כלול' בהחלט מקבל פה משמעות אחרת.

אוכל קניות ואטרקציות

אז נכון שכל הרעיון של דילים לאנטליה הם פינוקים ותענוגות ללא הפסקה בשטח המלון, אבל האמיצים מבינכם שיסכימו להיפרד מהבופה יגלו שגם בעיר עצמה לא חסר מה לאכול. דוכני מזון רבים מוכרים מאכלים מקומיים, קינוחים מתוקים וקפה טורקי אמיתי. מלבד הנישה הקולינרית, גם מוצרי עור רבים נמכרים בחנויות ובשווקים, כמו גם תכשיטים, שטיחים וכלים שונים מעבודת יד, כך שבהחלט כדאי לצאת לסיבוב.

חוץ מחוויית האוכל והקניות, אנטליה מציעה עוד שפע של אתרים ואטרקציות למבקרים בה, החל  מאתרים שמלמדים על מורשת העיר כמו שער אדריאנוס, המוזיאון הארכיאולוגי והעיר העתיקה הציורית והיפהפייה, ועד פנינות טבע ייחודיות שמציעות ביקור במערות, רפטינג במפלים, או פשוט תצפית אל נוף מרהיב.

אז עם כל הכבוד לפוליטיקה המדינית, הגיע הזמן לנפוש כמו שצריך.

Back to top button