צרכנות

איך אוטמים מרפסת מרוצפת?

בבתים רבים מהווה המרפסת נקודת תורפה בכל הנוגע לאיטום הבית מפני חדירה של מים. המרפסת היא לרוב אזור אשר צמוד לבית ומהווה המשך ישיר שלו, אך חשוף לחלוטין לפגעי מזג האוויר, ובמיוחד לחדירה של מי גשמים. במקרים בהם מתגלות בעיות באיטום ומים חודרים דרך המרפסת אל המבנה עצמו (הקירות), אל פנים הבית או פשוט מתחילים להרוס את המרפסת עצמה, נוצר צורך מהותי בתיקון אפקטיבי של הבעיה. כיצד אוטמים בצורה נכונה מרפסת מרוצפת?

 

איטום עם או בלי הסרת הריצוף

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

התהליך הנכון והמומלץ ביותר לאיטום המרפסת תלוי כמובן בסוג המרפסת המרוצפת שבביתכם, אופי הנזילה וגורמים נוספים, ועל פי רוב הפתרון המתבקש (ולעיתים היחידי הריאלי) הוא הזמנת חברת איטום מקצועית, ולכך נגיע בהמשך.

באופן כללי, קיים הבדל בין מקרים בהם יש להסיר את הריצוף לבין מקרים בהם ניתן לטפל בבעיית האיטום גם ללא הסרת הריצוף. במקרה בו נדרשת הסרה, מדובר כמובן בתהליך מורכב אותו יש להשאיר לבעלי המקצוע, שכן גם הסרת הריצוף, גם תיקון מערכת האיטום וגם החזרת ריצוף חדש הן פעולות מקצועיות ומורכבות, כאלו שלרובנו אין את הידע או הכלים המתאימים על מנת להשלימן כמו שצריך. (פרטים נוספים תוכלו לקרוא בלינק).

במקרים בהם אין צורך בהסרת הריצוף, איטום המרפסת המרוצפת מתחיל מניקיון יסודי של המשטח כולו, כולל החריצים שבין המרצפות המלאים בחומר איטום זה או אחר אותו יש לגרד ולהסיר במלואו. יש לציין כי גם במקרים אלו, פעולה שנשמעת על פניה פשוטה כמו "ניקוי" אינה פשוטה כלל וכלל – על מנת לנקות בצורה יסודית את חומרי האיטום הישנים יש להשתמש בחומרים ובכלים הנכונים ולהכיר את המקצוע מקרוב.

במקרים קלים, כאמור, לאחר ניקוי יסודי ניתן ליצור שכבת איטום חדשה במספר דרכים שונות, ואלו משתנות בהתאם למאפיינים הספציפיים של אותה מרפסת.

 

הכנה מקצועית ושימוש בחומרים מתאימים בלבד – חברת איטום מקצועית

הרבה יותר מאשר במרבית התחומים המקבילים, איטום הבית בכלל ואיטום מרפסות מרוצפות בפרט, הן פעולות שכמעט תמיד מומלץ להשאיר לבעלי המקצוע המתמחים בתחום זה. חברת איטום מקצועית היא הכתובת שלכם במקרה של בעיות באיטום המרפסת.

חברת איטום תוכל לתת לכם תמונה מפורטת של מצב המרפסת שלכם, מה בדיוק נדרש לעשות וכיצד יש לעשות זאת.

בשלב ראשון, אנשי האיטום יבצעו כאמור ניקוי יסודי של השטח, אשר יכלול במצבים מסוימים הסרה של הריצוף ושל מערכת האיטום הקיימת, ובמצבים אחרים רק ניקוי יסודי של המשטח והמרווחים שבין הרצפות הקיימות.

לאחר מכן, ייעשה שימוש בחומרים מקצועיים ומתקדמים שונים על מנת ליצור שכבת איטום חדשה ויעילה. את שכבת האיטום החדשה יש להתאים כאמור למבנה המרפסת, לסוג הקירות, לאובייקטים מסוימים הממוקמים במרפסת ולשלל גורמים נוספים. רק טיפול מקצועי, במקרים אלו, יבטיח כי גם בחורף הבא המרפסת והבית שלכם יהיו יבשים באמת…

 

חשוב ביותר להזמין חברת איטום מקצועית,ף מוכרת ומנוסה. חברות הפועלות בתחום מזה שנים ויכולות להציג את ה"קבלות" הנדרשות על מנת להוכיח את ניסיונן והצלחתן בתחום, הן ה"הימור" הטוב ביותר בהקשר זה. למידע נוסף הכנסו לאתר איטום פז https://itumpaz.co.il/

Back to top button